Мала школа позоришта
Каталошки број програма: 1030
Не
БАЗААРТ, Крунска 33, bazaartheatre@yahoo.com, 0641297423, 062352142
Даринка Ковачевић, bazaartheatre@yahoo.com, 0112697053, 0631183660
Сунчица Милосављевић, Доктор наука о позоришту, БАЗААРТ; Ивана Деспотовић, Дипломирани глумац, БАЗААРТ / Удружење драмских уметника Србије
Сандра Максимовић, Мастер професор српског језика и књижевн, Основна школа „Свети Сава“ Крушевац; Сунчица Милосављевић, Доктор наука о позоришту, БАЗААРТ; Даринка Ковачевић, тренерица за интеркултурално учење, Базаарт, Репрезентативно удружење у култури; Наташа Милојевић, Специјалиста драмске педагогије , БАЗААРТ, УБУС, Уметничка група "ArtEQ" , ЦЕДУМ; Елдар Зубчевић, Мастер аудио визуелни уметник, УГ акустикУм, ПУ Дечија кућа Бубамарица; Душан Калејски, Студент социологије, ЦЕКОМ - Зрењанин; Зоран Рајшић, Мастер извођачких уметности, БАЗААРТ, УЛУС; Ана Остојић, студенткиња андрагогије, БАЗААРТ, Репрезентативно удружење у култури
уметности
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Оснажити запослене у установама образовања и васпитања да, стицањем знања о драми и позоришту и овладавањем конкретним техникама, унапреде драмски рад у установи и користе га за развој личности ученика и јачање васпитне улоге школе/установе.
Оспособити запослене у установама образовања и васпитања да квалитетно развијају драмске форме у образовном и васпитном раду Оснажити их да кроз креативни процес: развијају дивергентно мишљење, креативност, спонтаност, аутентичност и изражавање деце и ученика развијају њихове емоционалне и социјалне компетенције, а посебно емпатију, критичко мишљење, позитивне вредносне ставове; асертивну комуникацију, однос поверења, поштовања и уважавања различитости, дух сарадње и солидарности са и међу ученицима подрже боља образовна постигнућа деце и ученика: развијају склоности и способности за откривање, сазнавање, анализу и рефлексију Оснажити их да негују сараднички, антидискриминаторни и инклузиван етос у установи и јачају сарадњу са средином
1. Наставници су упознати са свим битним аспектима драмског и позоришног рада (драматургија, режија, глума итд.) 2. Овладали су основним техникама развоја драмског и сценског дела 3. Овладали су основним техникама вођења стваралачког процеса са децом и ученицима 4. Користе потенцијал драме и позоришта да подстичу социоемоционални, интелектуални и академски развој деце и ученика 5. Разумеју значај везе између позоришта и стварног живота појединаца и заједница и потенцијал драмског рада за преиспитивање стварности
- 1. дан
- ШТА ЈЕ ТО ПОЗОРИШТЕ
- ПОЗОРИШТЕ ЈЕ КОЛЕКТИВНА УМЕТНОСТ
- ДРАМА СЕ ТИЧЕ ТЕБЕ И МЕНЕ
- Пауза
- А ШТА ЈЕ ТО ДРАМА?
- ДРАМА ЈЕ ПРОМЕНА
- Пауза за ручак
- ЕЛЕМЕНТИ ДРАМСКЕ СИТУАЦИЈЕ
- Пауза
- ТИ И ЈА НА СЦЕНИ
- КАКО ТИ, А КАКО ЈА?
- 2. дан
- ДРАМАТУРГИЈА 1: ГРАЂЕЊЕ ПРИЧЕ
- ДРАМАТУРГИЈА 2: АНАЛИЗА ДРАМСКОГ ТЕКСТА
- ДРАМАТУРГИЈА 3: ДРАМАТИЗАЦИЈА
- Пауза
- РЕЖИЈА
- Пауза за ручак
- ГЛУМА
- СЦЕНСКИ ПРОСТОР И КОСТИМ
- Пауза
- СЦЕНСКА МУЗИКА И ЗВУК У ПОЗОРИШТУ
- ЗАКЉУЧАК
30
дана:
2
бодова:
16
Цена по учеснику је 4500 динара. У цену су урачунати: трошкови материјала за припрему и вођење програма; трошкови освежења и сендвича за учеснике; путни трошкови реализатора и координатора; куповина и штампање сертификата; финансијска администрација; хонорари за реализаторе и координатора.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | УК Пароброд, Капетан-Мишина 6a, Београд | Сунчица Милосављевић, Наташа Милојевић | 19 | 3.98 |
Укупно учесника: 19 | Просечна оцена: 3.98