ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊА
Каталошки број програма: 660
Не
Центар за образовање и професионални развој, Текеришка 18А, 11221 Београд, eduscimail@ceoprora.rs, 0114054597
Радован Антонијевић, aa_radovan@yahoo.com, 0114054597, 0638118889
Радован Антонијевић, Доктор педагошких наука, Филозофски факултет у Београду
Мирјана Сенић Ружић, Доктор педагошких наука, Филозофски факултет у Београду; Наташа Николић, Доктор педагошких наука, Филозофски факултет Универзитета у Београду; Саша Дубљанин, Доктор педагошких наука, Филозофски факултет Универзитета у Београду; Радован Антонијевић, Доктор педагошких наука, Филозофски факултет у Београду
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Развијање педагошких и дидактичко-методичких компетенција наставника и стручних сарадника у области вредновања постигнућа ученика у настави, као основе за стварање подстицајне климе у настави за ефикасно учење.
- Унапређивање неопходних педагошких и дидактичко-методичких компетенција наставника за увођење различитих иновативних приступа у процесу вредновања постигнућа ученика, са посебним нагласком на облашћу формативног оцењивања, - Стицање знања и компетенција ефикасног оцењивања у складу са предвиђеним критеријумима оцењивања, - Стицање и проширивање знања о карактеристикама поступака тестирања у настави као средства ефикасног оцењивања, као и стицање компетенција примене тестова знања у процесу оцењивања, - Стицање неопходних компетенција за организовање портфолија ученика као средства ефикаснијег оцењивања.
На теоријском плану – проширивање професионалних знања о кључним својствима вредновања постигнућа ученика у настави, чиме се омогућава и доприноси ефикаснијем учењу и сазнавању. На практичном плану – допринос практичном раду учитеља/наставника са ученицима, у смислу развијања компетенција примене стечених знања и вештина у процесу оцењивања, у циљу остварења стимулативне климе за учење и сазнавање у настави, што би представљало допринос унапређивању постигнућа ученика.
- 1. дан
- (1) Основе процеса вредновања постигнућа ученика и формативно оцењивање
- Пауза
- (2) Критеријуми оцењивања ученика
- Пауза
- (3) Тестови знања као средство вредновања постигнућа ученика
- Пауза
- (4) Ученички портфолио као средство ефикасног оцењивања
30
дана:
1
бодова:
8
Бруто износ цене семинара за групу од 30 учесника је 34.440 динара, односно по учеснику бруто износ цене семинара је 1.148 динара, односно. У бруто износу за групу нето износ хонорара реализатора семинара је 24.000 динара (800 динара по учеснику), а износ пореза и доприноса је 10.440 дин (348 динара по учеснику). На укупан бруто износ за групу додају се трошкови превоза (у случају реализације изван места пребивалишта реализатора).
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Свети Сава", Гложане | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 27 | 3.98 |
2 | ОШ ''Владислав Петковић Дис'', Грљан | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 30 | 3.98 |
3 | ОШ ''Вељко Дугошевић'', Милана Ракића 41, Београд | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 30 | 3.27 |
4 | Гимназија Пирот, Српских владара 128, Пирот | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 30 | 3.99 |
5 | Земун, ОШ ''Петар Кочић'', Првомајска 19 | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 28 | 3.95 |
6 | Стати Бановци, ОШ ''Слободан Савковић'', Грчка 31 | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 29 | 3.75 |
7 | ОШ ''Професор Ибрахим Кељменди'', Прешево, 15. новембар 106 | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 27 | 3.81 |
8 | Техничка школа ''Никола Тесла'', Шид, Школска 1 | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 26 | 3.98 |
9 | Економско-трговинска школа, Сопот, Кнеза Милоша 12 | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 23 | 3.92 |
10 | Економско-трговинска школа, Сопот, Кнеза Милоша 12 | Мирјана Сенић Ружић, Саша Дубљанин | 17 | 3.79 |
11 | Гимназија, Рашка, Милуна Ивановића 2 | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 30 | 3.79 |
12 | Средња школа ''Свети Ахилије'', Ариље, Војводе Мишића 40 | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 27 | 3.88 |
13 | Музичка школа ''Михајло Вукдраговић'', Масарикова 35, Шабац | Наташа Николић, Радован Антонијевић | 30 | 4 |
Укупно учесника: 354 | Просечна оцена: 3.85