Праћење, вредновање и подстицањe напредовања ученика у складу са образовним стандардима и исходима учења
Каталошки број програма: 678
Не
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Немањина 52, milena.vicevic@rcu-uzice.rs, 031512580, 031514624 , 031514624
Милена Вићевић, milena.vicevic@rcu-uzice.rs, 031512580, 0628086751, 031514624
Божана Јеверичић, професор разредне наставе, ОШ ,,Душан Јерковић'' Ужице; Надежда Поповић, професор разредне наставе, ОШ ,,Душан Јерковић'' Ужице
Божана Јеверичић, професор разредне наставе, ОШ ,,Душан Јерковић'' Ужице; Надежда Поповић, професор разредне наставе, ОШ ,,Душан Јерковић'' Ужице
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Обучавање и подстицање наставника за примену различитих начина и критеријума вредновања постигнућа ученика у функцији њиховог напредовања и унапређења квалитета учења и наставе;
Примена различитих инструмената за проверу образовних постигнућа ученика у складу са образовним стандардима и исходима учења и анализирање резултата у циљу подстицања напредовање ученика; Кориговање сопствене праксе на основу анализе ученичких постигнућа применом различитих техника учења и облика рада; Упућивање наставника на начине оснаживања ученика да вреднују сопствена постигнућа; Процена потреба ученика за додатном подршком у раду на основу постигнућа; Како охрабрити незаинтересоване и немотивисане ученике да промене негативан став о сопственим могућностима;
Мотивација и оспособљавање наставника да унапреде наставу применом различитих инструмената праћења образовних постигнућа и напредовања ученика у складу са образовним стандардима и исходима учења, примену разноврсних техника учења и облика рада, а са циљем стицања функционалних знања, јачања самопоуздања ученика, оспособљавања за процену сопствених постигнућа, подстицања мотивације за учење, ангажовање и боља постигнућа у складу са сопственим могућностима.
- 1. дан
- Основне информације о програму и анкетирање учесника
- Оцењивање као процес праћења и вредновања тока и исхода учења
- Пауза за кафу
- Различити начини праћења и вредновања постигнућа заснованих на образовним стандардима
- Пауза за кафу
- Анализа постигнућа ученика у функцији даљег напредовања
- Пауза за ручак
- Како различите технике учења и облици рада подстичу постигнућа и напредовање ученика
- Пауза за кафу
- Приказ примера из праксе
- Пауза за кафу
- Eвалуација програма
30
дана:
1
бодова:
8
60.000 динара бруто за групу до 30 учесника. У цену семинара улази хонорар и путни трошак реализатора семинара, уверења и материјал за учеснике.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Центар за стручно усавршавање Чачак Цара Душана бб Чачак | Божана Јеверичић, Надежда Поповић | 26 | 3.88 |
2 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Ужице | Божана Јеверичић, Надежда Поповић | 27 | 3.82 |
3 | ОШ Бошко Буха - Ивање бб -Пријепоље | Божана Јеверичић, Надежда Поповић | 16 | 3.97 |
4 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Ужице Немањина 52, Ужице | Божана Јеверичић, Надежда Поповић | 30 | 3.98 |
5 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Ужице, Немањина 52 Ужице | Божана Јеверичић, Надежда Поповић | 22 | 3.91 |
Укупно учесника: 121 | Просечна оцена: 3.91