ЗА КОРАК ИСПРЕД У ПРЕДШКОЛСТВУ – УНАПРЕЂИВАЊЕ ПРЕНОСИВИХ (КОМУНИКАЦИЈСКИХ, ЛИЧНИХ И ДИГИТАЛНИХ) ВЕШТИНА
Каталошки број програма: 819
Не
Висока струковна васпитачка и медицинска школа у Вршцу, Омладински трг 1; 26300 Вршац, vsvassekretar@hemo.net, 013832517, 013833420
Љиљана Келемен Милојевић, ljiljakelemen@gmail.com, 0692441985, 0692441985
Тања Недимовић, Доктор психолошких наука, ВШСС за васпитаче "Михаило Палов" Вршац; Ивана Ђорђев, Доктор филолошких наука, Висока школа за васпитаче ,,Михаило Палов”, Вршац
Тања Недимовић, Доктор психолошких наука, ВШСС за васпитаче "Михаило Палов" Вршац; Ивана Ђорђев, Доктор филолошких наука, Висока школа за васпитаче ,,Михаило Палов”, Вршац; Предраг Пртљага, доктор, Висока школа струковних студија за васпитаче Вршац
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
Развијање културе заједнице учења у предшколској установи (структура и култура установе, рефлексија, хоризонтална размена, самовредновање, дељено лидерство, сарадња са породицом и локалном средином у ширем смислу)
Развој и унапређивање преносивих вештина (комуникацијских, личних и дигиталних) запослених у предшколским установама са циљем подизања компетенција за њихову примену у развијању професионалне праксе.
− Унапредити знања учесника о преносивим (комуникацијским, личним и дигиталним) вештинама и њиховом значају за функционисање у променљивом друштвеном и васпитном контексту; − оснажити преносиве вештине учесника, посебно комуникацијске, личне и дигиталне; − подстаћи саморефлексију о вредносним ставовима у односу на улогу/значај преносивих вештина за професионални развој и праксу; − мотивисати учеснике на осмишљавање и реализацију активности којима се усвајају, унапређују и практикују преносиве вештине у васпитно-образовном контексту; − оспособити учеснике за употребу преносивих вештина у променљивом друштвеном и васпитном-образовном контексту.
По завршетку обуке очекује се да ће учесници бити оспособљени да: − препознају ситуације и активности у којима се пружа могућност за примену и развијање преносивих вештина у васпитно-образовном контексту; − интегришу методе и технике рада које подразумевају развијање преносивих вештина у предшколском васпитању и образовању; − креирају и реализују активности које се заснивају на примени преносивих вештина; − успешније примењују преносиве (комуникацијске, личне и дигиталне вештине) у професионалном и личном окружењу; − ефикасно раде у тиму.
- 1. дан
- Шта су преносиве вештине?
- Пауза за кафу
- Разлози за развој и унапређивање преносивих вештина
- Пауза за ручак
- Оснаживање преносивих (комуникацијских, личних и дигиталних) вештина
- Пауза за кафу
- Примена преносивих вештина у васпитно-образовном контексту
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику: 2.000,00 динара – цена укључује: надокнаду за реализаторе и штампани материјал за рад. Посебно плаћање путних трошкова за реализаторе. Напомена: У току трајања пројекта КЕY, учесници овога пројекта (запослени у предшколским установама) су ослобођени плаћања. Напомена се односи на реализацију програма у Центру за целоживотно учење у Вршцу.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Центар за целоживотно учење – Висока школа струковних студија за васпитаче ,,Михаило Палов”, Вршац, Омладински трг 1, 26300 Вршац | Тања Недимовић, Ивана Ђорђев, Предраг Пртљага | 27 | 3.96 |
Укупно учесника: 27 | Просечна оцена: 3.96