Вредновање рада ученика - пут за развој и напредак
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 488
Да
Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080
Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
Бранкица Ристић, , Саветовалиште „Ансибле“; Олгица Спасојевић, , ОШ „Петар Лековић” Пожега; Марија Јеверичић, , Гимназија ,,Свети Сава“ Пожега
Бранкица Ристић, , Саветовалиште „Ансибле“; Олгица Спасојевић, , ОШ „Петар Лековић” Пожега; Марија Јеверичић, , Гимназија ,,Свети Сава“ Пожега
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
Унапређивање компетенција наставника у области вредновања рада и постигнућа ученика у функцији подстицања самовредновања и критичког процењивања, са циљем даљег напредовања у развоју.
Развијање педагошких и дидактичко-методичких компетенција наставника за примену различитих модела и поступака вредновања рада и напредовања ученика. Оспособљавање наставника за израду јасних критеријума вредновања и инструмената за вредновање различитих наставних активности. Унапређење компетенција за давање разумљиве повратне информације која ће усмерити ученике ка даљем учењу и напредовању. Оспособљавање наставника за креирање активности којима ће код ученика подстицати самовредновање и критичко процењивање, као и постављање циљева у учењу. Унапређење компетенција за коришћење дигиталних алата који могу унапредити наставни процес у области вредновања.
По завршетку обуке учесници бити способни да: - разумеју значај и најважније врсте вредновања - примењују прописе који се односе на вредновање рада ученика - израде критеријуме вредновања за различите наставне активности - израде инструменте вредновања у оквиру свог наставног предмета - пруже ученицима потпуну, разумљиву повратну информацију о њиховом напредовању - обуче ученике да критички процењују свој рад и рад других ученика - примене поступке вредновања групног рада у учионици и онлајн окружењу - подстакну ученике на постављање циљева у учењу и праћење свог напретка кроз израду портфолија - користе веб алате који им могу олакшати процес вредновања
- 1. недеља
- Основи вредновања и израда критеријума за вредновање
- 2. недеља
- Учешће ученика у процесу вредновања и постављању циљева у учењу
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 4000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Олгица Спасојевић, Марија Јеверичић | 17 | 3.99 | |
2 | Олгица Спасојевић, Марија Јеверичић | 4 | 3.98 | |
3 | Олгица Спасојевић, Марија Јеверичић | 24 | 3.98 | |
4 | Олгица Спасојевић, Марија Јеверичић | 6 | 3.98 | |
5 | Олгица Спасојевић, Марија Јеверичић | 10 | 3.99 | |
6 | Олгица Спасојевић, Марија Јеверичић | 23 | 3.99 | |
7 | Олгица Спасојевић, Марија Јеверичић | 14 | 3.97 |
Укупно учесника: 98 | Просечна оцена: 3.98