МОЈА ШКОЛА-ШКОЛА БЕЗ ДИСКРИМИНАЦИЈЕ
Каталошки број програма: 100
Не
Удружење грађана Образовни импулс, Насеље 7 секретара СКОЈ-а С3, 21220 Бечеј, obrazovniimpuls@gmail.com, 0641922024
Александра Бакрач, obrazovniimpuls@gmail.com, 0216916796, 0641922024
Бранислава Ивковић, Дипломирани економиста, Економско-трговинска школа Бечеј; Марјана Влајнић, Дипломирани педагог, Основна школа "Коста Стаменковић" Српски Милетић; Александра Бакрач, Дипломирани економиста, Економско трговинска школа Бечеј; Андреа Галго Ференци, мастер, Економско трговинска школа; Јелена Бранков-Черевицки, Дипломирана правница, Општина Бечеј
Бранислава Ивковић, Дипломирани економиста, Економско-трговинска школа Бечеј; Марјана Влајнић, Дипломирани педагог, Основна школа "Коста Стаменковић" Српски Милетић; Александра Бакрач, Дипломирани економиста, Економско трговинска школа Бечеј; Андреа Галго Ференци, мастер, Економско трговинска школа
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
директор/помоћник директора - компетенције директора за обезбеђивање законитости рада установе
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Оснаживање запослених у образовном систему за разумевање и практично спровођење начела равноправности,принципа једнаких могућности и недискриминације.Интегрисање родног аспекта у образовно-васпитни процес,изградња културе засноване на равноправности.
Оснаживање наставника који желе да интегришу компетенције за спречавање свих облика дискриминације и за демократску културу у своју праксу. Упознавање са основним појмовима везаним за дискриминацију и родну равноправност, с освртом на родну равноправност у образовно-васпитном раду. Разумевање облика и посебних случајева дискриминације и препознавање дискриминаторног понашања у образовању. Разумевање улоге стереотипа и предрасуда као узрока дискриминаторног понашања. Оспособљавање за активност израде упитника за ученике. Планирање активности и мера за спречавање и реаговање на дискриминаторно понашање у групи/одељењу и образовној установи. Промоција концепта образовања без дискриминације.
По завршетку обуке очекује се да ће учесници бити оспособљени да развијају, подстичу и негују антидискриминациону културу у образовању. Биће оспособљени да препознају различите врсте дискриминације. Оспособљени да испланирају и реализују активности којима се превентивно делује, гради здрав оснос међу ученицима, “разбијају” предрасуде и стереотипи. Оснажени да реализују анкетирање ученика за испитивање предзнања ради планске подршке развоју личности.Учесници ће бити оспособљени и оснажени да имплементирају у процес наставе и учења садржаје који афирмишу равноправност и повећавају видљивост осетљивих друштвених група.
- 1. дан
- Дискриминација и родни стереотипи у образовању
- пауза
- Упитник за ученике - шта ученици знају о дискриминацији
- пауза
- Креирање радионица за ученике -”Стоп дискриминацији”
- пауза
- Примери добре праксе и вредновање програма
30
дана:
1
бодова:
8
Цена програма износи 2000,00 динара по учеснику. Цена је пројектована за групу од 30 учесника. Цена садржи накнаду реализаторима, набавку и израду материјала за радионице. У цену нису урачунати путни трошковита за реализаторе, као и трошкови умножавања материјала за учеснике семинара.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ " Милош Црњански" Жабаљ | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 30 | 3.92 |
2 | ОШ " Вера Мишчевић" Белегиш | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 17 | 3.97 |
3 | Економско-трговинска школа "Вук Караџић Стара" Пазова | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 24 | 3.97 |
4 | ОШ " Моше Пијаде" Дебељача | Бранислава Ивковић, Андреа Галго Ференци | 30 | 3.97 |
5 | ОШ "Светозар Милетић" Тител | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 30 | 3.98 |
6 | ОШ "Свети Сава" Житиште | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 26 | 3.86 |
7 | ОШ " Јован Јовановић Змај" Змајево | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 28 | 3.93 |
8 | Турија | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 15 | 3.98 |
9 | Дероње | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 30 | 3.92 |
10 | Пећинци | Марјана Влајнић, Александра Бакрач | 26 | 3.98 |
11 | Ловћенац | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 22 | 3.96 |
12 | Бајмок | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 26 | 3.95 |
13 | Бачко Добро Поље | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 12 | 3.98 |
14 | Лалић | Марјана Влајнић, Александра Бакрач | 17 | 3.98 |
15 | Крушчић | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 21 | 3.99 |
16 | Шајкаш | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 21 | 3.96 |
Укупно учесника: 375 | Просечна оцена: 3.96