МОЈА ШКОЛА-ШКОЛА БЕЗ ДИСКРИМИНАЦИЈЕ

Каталошки број програма: 100  

Не

Удружење грађана Образовни импулс, Насеље 7 секретара СКОЈ-а С3, 21220 Бечеј, obrazovniimpuls@gmail.com, 0641922024

Александра Бакрач, obrazovniimpuls@gmail.com, 0216916796, 0641922024

Бранислава Ивковић, Дипломирани економиста, Економско-трговинска школа Бечеј; Марјана Влајнић, Дипломирани педагог, Основна школа "Коста Стаменковић" Српски Милетић; Александра Бакрач, Дипломирани економиста, Економско трговинска школа Бечеј; Андреа Галго Ференци, мастер, Економско трговинска школа; Јелена Бранков-Черевицки, Дипломирана правница, Општина Бечеј

Бранислава Ивковић, Дипломирани економиста, Економско-трговинска школа Бечеј; Марјана Влајнић, Дипломирани педагог, Основна школа "Коста Стаменковић" Српски Милетић; Александра Бакрач, Дипломирани економиста, Економско трговинска школа Бечеј; Андреа Галго Ференци, мастер, Економско трговинска школа

васпитни рад

наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
директор/помоћник директора - компетенције директора за обезбеђивање законитости рада установе

Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву

Оснаживање запослених у образовном систему за разумевање и практично спровођење начела равноправности,принципа једнаких могућности и недискриминације.Интегрисање родног аспекта у образовно-васпитни процес,изградња културе засноване на равноправности.

Оснаживање наставника који желе да интегришу компетенције за спречавање свих облика дискриминације и за демократску културу у своју праксу. Упознавање са основним појмовима везаним за дискриминацију и родну равноправност, с освртом на родну равноправност у образовно-васпитном раду. Разумевање облика и посебних случајева дискриминације и препознавање дискриминаторног понашања у образовању. Разумевање улоге стереотипа и предрасуда као узрока дискриминаторног понашања. Оспособљавање за активност израде упитника за ученике. Планирање активности и мера за спречавање и реаговање на дискриминаторно понашање у групи/одељењу и образовној установи. Промоција концепта образовања без дискриминације.

По завршетку обуке очекује се да ће учесници бити оспособљени да развијају, подстичу и негују антидискриминациону културу у образовању. Биће оспособљени да препознају различите врсте дискриминације. Оспособљени да испланирају и реализују активности којима се превентивно делује, гради здрав оснос међу ученицима, “разбијају” предрасуде и стереотипи. Оснажени да реализују анкетирање ученика за испитивање предзнања ради планске подршке развоју личности.Учесници ће бити оспособљени и оснажени да имплементирају у процес наставе и учења садржаје који афирмишу равноправност и повећавају видљивост осетљивих друштвених група.

  • 1. дан
    • Дискриминација и родни стереотипи у образовању
    • пауза
    • Упитник за ученике - шта ученици знају о дискриминацији
    • пауза
    • Креирање радионица за ученике -”Стоп дискриминацији”
    • пауза
    • Примери добре праксе и вредновање програма

30

дана: 1
бодова: 8

Цена програма износи 2000,00 динара по учеснику. Цена је пројектована за групу од 30 учесника. Цена садржи накнаду реализаторима, набавку и израду материјала за радионице. У цену нису урачунати путни трошковита за реализаторе, као и трошкови умножавања материјала за учеснике семинара.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 ОШ " Милош Црњански" Жабаљ Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 30 3.92
2 ОШ " Вера Мишчевић" Белегиш Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 17 3.97
3 Економско-трговинска школа "Вук Караџић Стара" Пазова Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 24 3.97
4 ОШ " Моше Пијаде" Дебељача Бранислава Ивковић, Андреа Галго Ференци 30 3.97
5 ОШ "Светозар Милетић" Тител Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 30 3.98
6 ОШ "Свети Сава" Житиште Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 26 3.86
7 ОШ " Јован Јовановић Змај" Змајево Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 28 3.93
8 Турија Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 15 3.98
9 Дероње Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 30 3.92
10 Пећинци Марјана Влајнић, Александра Бакрач 26 3.98
11 Ловћенац Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 22 3.96
12 Бајмок Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 26 3.95
13 Бачко Добро Поље Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 12 3.98
14 Лалић Марјана Влајнић, Александра Бакрач 17 3.98
15 Крушчић Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 21 3.99
16 Шајкаш Бранислава Ивковић, Александра Бакрач 21 3.96

Укупно учесника: 375 | Просечна оцена: 3.96