Конструнктивно превазилажење стреса као основна животна вештина за очување менталног здравља

Каталошки број програма: 310  

Не

Удружење Центар за психолошку едукацију, Јурија Гагарина 110/53, Нови Београд, nevenalovrincevic@gmail.com, 0603546396

Невена Ловринчевић, nevenalovrincevic@gmail.com, 0116156554, 0603546396

Невена Ловринчевић, мастер психолог, ВМЦ Карабурма; Тамара Баковић Грче, мастер психолог , Војномедицинска академија

Невена Ловринчевић, мастер психолог, ВМЦ Карабурма; Тамара Баковић Грче, мастер психолог , Војномедицинска академија; Јованка Хрвачевић, дипломирани психолог , Војномедицинска академија; Љиљана Игњатовић, VII-1, Дипломирани психолог, ОШ“Душан Јерковић Уча“; Горан Кличковић, специјалиста медицинске психологије, Војномедицинска академија

здравствено васпитање

наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција

Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању

Оснаживање личних и професионалних компетенција запослених у образовању за разумевање значаја конструнктивног превазилажења стреса за очување менталног здравља и упознавање са вештинама које могу унапредити резилијентност

Стицање основних знања о стресу, професионалном оптерећењу и емоционалној исцрпљености; - Упознавање са изворима стреса, препознавање фактора ризика за појаву стреса - Стицање знања и вештина за ефикасно управљање личним и професионалним стресом; - Стварање основе за развој личне стратегије трајнијег превладавања стреса упознавањем са бројним приступима, методама и техникама превенције и ублажавања стреса - Усвајање знања о међузависности мисли, емоција и понашања - Препознавање личних и усвајање нових стратегија за превладавање стреса.

Учесници успешније препознају облике стреса, као и факторе ризика за њихов настанак - Учесници су спремнији за препознавање утицаја модела емоције-мисли-понашање на настанак стреса - Учесници успешније препознају утицај усвојених образаца емоционалног реаговања на настанак стреса - Учесници су спремнији за примену техника за превазилажење стреса - Учесници успешније сагледавају могућности управљањем стресом

  • 1. дан
    • Стрес
    • Пауза
    • Породица, личност и стрес
    • Пауза
    • Повезаност мисли, емоција и понашања
    • Пауза
    • Технике управљања стресом

30

дана: 1
бодова: 8

2600 динара . У цену је урачунато – ауторски хонорор, хонорар за координацију пројекта, хонорар за реализаторе, израда сертификата, порези.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 Инђија Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 20 3.96
2 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 28 3.99
3 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 29 3.97
4 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 23 3.97
5 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 26 3.94
6 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 14 3.99
7 Београд Јованка Хрвачевић, Горан Кличковић 13 3.98
8 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 27 3.97
9 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 29 3.96
10 Београд Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 10 4
11 Mladenovac Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 29 3.95
12 Шабац, Хемијско текстилнма школа Шабац, Хајдук Вељкова 10 Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 29 3.99
13 Црвенка Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 30 3.96
14 Чонопља Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 30 3.95
15 Selevac Невена Ловринчевић, Љиљана Игњатовић 20 3.99
16 Апатин, ОШ Жарко Зрењанин Тамара Баковић Грче, Љиљана Игњатовић 29 3.99
17 Пољопривредна школа са домом ученика Ваљево, Ваљево Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 30 3.99
18 Пољопривредна школа са домом ученика Ваљево, Ваљево Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче 30 3.99

Укупно учесника: 446 | Просечна оцена: 3.97