Конструнктивно превазилажење стреса као основна животна вештина за очување менталног здравља
Каталошки број програма: 310
Не
Удружење Центар за психолошку едукацију, Јурија Гагарина 110/53, Нови Београд, nevenalovrincevic@gmail.com, 0603546396
Невена Ловринчевић, nevenalovrincevic@gmail.com, 0116156554, 0603546396
Невена Ловринчевић, мастер психолог, ВМЦ Карабурма; Тамара Баковић Грче, мастер психолог , Војномедицинска академија
Невена Ловринчевић, мастер психолог, ВМЦ Карабурма; Тамара Баковић Грче, мастер психолог , Војномедицинска академија; Јованка Хрвачевић, дипломирани психолог , Војномедицинска академија; Љиљана Игњатовић, VII-1, Дипломирани психолог, ОШ“Душан Јерковић Уча“; Горан Кличковић, специјалиста медицинске психологије, Војномедицинска академија
здравствено васпитање
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање професионалне праксе;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Оснаживање личних и професионалних компетенција запослених у образовању за разумевање значаја конструнктивног превазилажења стреса за очување менталног здравља и упознавање са вештинама које могу унапредити резилијентност
Стицање основних знања о стресу, професионалном оптерећењу и емоционалној исцрпљености; - Упознавање са изворима стреса, препознавање фактора ризика за појаву стреса - Стицање знања и вештина за ефикасно управљање личним и професионалним стресом; - Стварање основе за развој личне стратегије трајнијег превладавања стреса упознавањем са бројним приступима, методама и техникама превенције и ублажавања стреса - Усвајање знања о међузависности мисли, емоција и понашања - Препознавање личних и усвајање нових стратегија за превладавање стреса.
Учесници успешније препознају облике стреса, као и факторе ризика за њихов настанак - Учесници су спремнији за препознавање утицаја модела емоције-мисли-понашање на настанак стреса - Учесници успешније препознају утицај усвојених образаца емоционалног реаговања на настанак стреса - Учесници су спремнији за примену техника за превазилажење стреса - Учесници успешније сагледавају могућности управљањем стресом
- 1. дан
- Стрес
- Пауза
- Породица, личност и стрес
- Пауза
- Повезаност мисли, емоција и понашања
- Пауза
- Технике управљања стресом
30
дана:
1
бодова:
8
2600 динара . У цену је урачунато – ауторски хонорор, хонорар за координацију пројекта, хонорар за реализаторе, израда сертификата, порези.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Инђија | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 20 | 3.96 |
2 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 28 | 3.99 |
3 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 29 | 3.97 |
4 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 23 | 3.97 |
5 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 26 | 3.94 |
6 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 14 | 3.99 |
7 | Београд | Јованка Хрвачевић, Горан Кличковић | 13 | 3.98 |
8 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 27 | 3.97 |
9 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 29 | 3.96 |
10 | Београд | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 10 | 4 |
11 | Mladenovac | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 29 | 3.95 |
12 | Шабац, Хемијско текстилнма школа Шабац, Хајдук Вељкова 10 | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 29 | 3.99 |
13 | Црвенка | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 30 | 3.96 |
14 | Чонопља | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 30 | 3.95 |
15 | Selevac | Невена Ловринчевић, Љиљана Игњатовић | 20 | 3.99 |
16 | Апатин, ОШ Жарко Зрењанин | Тамара Баковић Грче, Љиљана Игњатовић | 29 | 3.99 |
17 | Пољопривредна школа са домом ученика Ваљево, Ваљево | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 30 | 3.99 |
18 | Пољопривредна школа са домом ученика Ваљево, Ваљево | Невена Ловринчевић, Тамара Баковић Грче | 30 | 3.99 |
Укупно учесника: 446 | Просечна оцена: 3.97