Часови разумевања и радости - II модул
Каталошки број програма: 782
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
Тамара Влаховић, Професор енглеског, Мастер комуниколог, Life&Mind Studio, Београд
Тамара Влаховић, Професор енглеског, Мастер комуниколог, Life&Mind Studio, Београд; Слађана Галушка, Проф. опште књижевности и теорије књиже., ОШ „Свети Сава“ Београд; Maша Влаховић, Дипломирани инжењер финансија, Life&Mind Studio; Душанка Јовичић, Mастeр васпитач, ПУ „ Савски венац“ Београд; Андријана Перић, Мастер Васпитач у Предшколској установи, Предшколска установа „Савски венац“; Јелена Пантић, Дипломирани професор разредне наставе, ОШ,, Иво Андрић“; Бојана Шајатовић, Дипломирани менаџер, Life&Mind Studio
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање вештина комуникације, емоционалне писмености и креативности ради унапређивања рада са децом/ученицима.
Развијање вештина успешне комуникације полазника коришћењем НЛП комуникационог модела и НЛП алата (активно слушање, повратна информација...) Осмишљавање ситуација за развијање вештина комуникације код деце/ученика Упознавање полазника са НЛП алатима (метапрограми, вредности, перцептуалне позиције...) који доприносе развијању елемената емоционалне писмености (самосвесност, самопоуздање, мотивација, емпатија...) Осмишљавање ситуација за развијање емоционалне писмености код деце/ученика Упознавање полазника са стратегијама креативности (имагинација, визуелизација, Дизнијева стратегија...), развијање креативности кроз њихову примену Оспособљавања деце/ученика да развијају креативност кроз језичко и ликовно изражавање, игру и технологију
Након обуке полазници су оспособљени да: - успешније комуницирају и успостављају бољу сарадњу са другима у личном и професионалном животу, - боље управљају стресом и нежељеним реакцијама (љутња, бес, страх), - остварују већи ниво креативности у личном животу и у раду са децом/ученицима, - осмисле активности/ситуације за развијање вештина комуникације, емоционалне писмености и креативности код деце/ученика. - покрећу и укључују се у различите пројекте у области развијања вештина комуникације, емоционалне писмености и креативности код деце/ученика.
- 1. дан
- Часови разумевања и радости II модул- корак даље
- Успешна комуникација
- Пауза
- Емоционална писменост
- Пауза
- Будимо креативни
- Пауза
- Активности са децом, ученицима
- Пауза
- Вредновање активности и договор о даљој сарадњи
30
дана:
1
бодова:
8
2 400,00 динара по полазнику за групу од 30. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организатора програма, радно–потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Железничка техничка школа, Здравка Челара 14, Београд | Слађана Галушка, Јелена Пантић | 13 | 4 |
2 | ОШ "Свети Сава", Николаја Краснова 8, Београд | Тамара Влаховић, Слађана Галуша | 23 | 3.89 |
3 | ОШ "Иво Андрић", Ивана Мичурина 38а, Београд | Слађана Галуша, Јелена Пантић | 30 | 3.99 |
4 | ОШ "Светозар Марковић", Хаџи Милентијева 70, Београд | Тамара Влаховић, Слађана Галуша | 30 | 3.88 |
5 | ОШ "Свети Сава", Николаја Краснова 8, Београд | Тамара Влаховић, Слађана Галуша | 22 | 3.7 |
6 | ПУ "Наша радост", Кнеза Милоша 8, Сопот | Тамара Влаховић, Душанка Јовичић | 29 | 3.91 |
7 | Средња машинска школа, Булевар краља Петра I 38, Нови Сад | Тамара Влаховић, Маша Влаховић | 12 | 3.95 |
8 | ПУ "Лане", Хајдук Вељкова 31, Гроцка | Тамара Влаховић, Маша Влаховић | 30 | 3.88 |
Укупно учесника: 189 | Просечна оцена: 3.9