- библиотекарство
- васпитни рад
- деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
- друштвене науке
- здравствено васпитање
- изборни и факултативни предмети
- информатика
- математика
- образовање и васпитање на језицима националних мањина
- општа питања наставе
- предшколско васпитање и образовање
- природне науке
- српски језик и књижевност
- страни језик
- стручни предмети у средњем стручном образовању
- уметности
- физичко васпитање
- Програми које је одобрио Педагошки завод Војводине
П1
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)П2
Јачање компетенција за процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)П3
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)П4
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовањуП5
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштвуП6
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процесаП7
Јачање компетенција за организацију и управљање радом установеП8
Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”П9
Развијање културе заједнице учења у предшколској установи (структура и култура установе, рефлексија, хоризонтална размена, самовредновање, дељено лидерство, сарадња са породицом и локалном средином у ширем смислу)
-
К1
компетенције наставника за уже стручну област -
К2
компетенције наставника за поучавање и учење -
К3
компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика -
К4
компетенције наставника за комуникацију и сарадњу -
К5
компетенције васпитача у непосредном раду са децом -
К6
компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења -
К7
компетенције васпитача за развијање професионалне праксе -
К8
компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе -
К9
компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво -
К10
компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе -
К11
компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма -
К12
компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој -
К13
компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси -
К14
компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима -
К15
компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу -
К16
компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ -
К17
компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи -
К18
компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе -
К19
компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених -
К20
компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом -
К21
компетенције директора за финансијско и административно управљање радом установе -
К22
компетенције директора за обезбеђивање законитости рада установе -
К23
нису објављени стандарди компетенција