Претрага по каталошком броју
                                                                    
                                                                
                                                                
                                                            - библиотекарство
- васпитни рад
- деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
- друштвене науке
- здравствено васпитање
- изборни и факултативни предмети
- информатика
- каријерно вођење и саветовање
- математика
- образовање и васпитање на језицима националних мањина
- општа питања наставе
- предшколско васпитање и образовање
- природне науке
- српски језик и књижевност
- страни језик
- стручни предмети у средњем стручном образовању
- уметности
- употреба ИКТ у настави
- управљање и организација рада
- физичко васпитање
- Програми које је одобрио Педагошки завод Војводине
- П1Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са ученицима изузетних способности)
- П2Процењивање остварености образовног-васпитног рада и постигнућа ученика (праћење напредовања ученика, самовредновање, формативно оцењивање, вршњачко оцењивање)
- П3Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
- П4Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
- П5Јачање васпитне улоге установе у правцу развоја интеркултуралног образовања, компетенција за демократску културу, укључујући и компетенције за демократску културу у дигиталном свету, моторичких способности ученика, заштите од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања, трговине људима, очувања менталног здравља, превенције ризичних облика понашања, каријерног вођења и саветовања ученика, подршке јачању родитељских компетенција, превладавању стреса и развојних криза
- П6Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
- П7Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета“
- П8Развијање културе заједнице учења у предшколској установи (структура и култура установе, рефлексија, хоризонтална размена, самовредновање, дељено лидерство, сарадња са породицом и локалном средином у ширем смислу)
- П9Јачање компетенција запослених у образовно-васпитним установама за остваривање активности које се односе на екологију, одрживи развој и колективну добробит.
-  ССПУ1компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе
-  ССПУ2компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
-  ССПУ3компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање рефлексивне праксе предшколске установе
-  ССПУ4компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
-  ССПУ5компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
-  Д1компетенције директора за руковођење процесом васпитања и учења детета у ПУ
-  Д2компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
-  Д3компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе
-  Д4компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
-  Д5компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом
-  Д6компетенције директора за финансијско и административно управљање радом установе
-  Д7компетенције директора за обезбеђивање законитости рада установе
