Игра и истраживање као начини учења
Каталошки број програма: 535
Не
Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697
Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697
Гордана Јосимов, професор разредне наставе, ОШ „Руђер Бошковић“ Београд; Катарина Милошевић, Професор разредне наставе, ОШ „Руђер Бошковић“
Гордана Јосимов, професор разредне наставе, ОШ „Руђер Бошковић“ Београд; Катарина Милошевић, Професор разредне наставе, ОШ „Руђер Бошковић“
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Оспособљавање наставника за стварање подстицајне средине за учење применом истраживачких метода кроз игру у настави, у циљу активног учешћа и мотивације ученика.
1. Упознавање наставника са карактеристикама и предностима унапред испланиране и структурисане игре као наставне методе за подизање мотивације ученика. 2. Овладавање поступцима организације истраживачке наставе оријентисане на исходе 3. Јачање професионалних компетенција наставника за интеграцију наставних садржаја и развој међупреднетних компетенција ученика 4. Оснаживање наставника за припрему и примену истраживачких задатака.
1. Коришћење унапред структурисане игре као наставне методе за подизање мотивације ученика. 2. Организовање наставе оријентисане на исходе која је базирана на претходном знању и интересовањима ученика. 3. Интеграција наставних садржаја различитих предмета у смислену целину погодну за развој међупреднетних компетенција ученика. 4. Припрема и примена истраживачких задатака.
- 1. дан
- Увод и упознавање
- Моћ игре
- Пауза
- Како реализовати исходе кроз игру и истраживачки рад
- Пауза
- Интеграција наставних предмета
- Пауза
- Мој пројекат
30
дана:
1
бодова:
8
За групу од 30 учесника цена по учеснику износи 1.500 динара и обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаја реализатора, као и храна и освежење на обуци нису укључени у наведену цену.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Вук Караџић" Моравска 2, Пожаревац | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 22 | 4 |
2 | ОШ "Вук Караџић" Моравска 2, Пожаревац | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 27 | 3.9 |
3 | ОШ "Петефи бригада", 16. дивизије 34, Кула | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 25 | 4 |
4 | ОШ "Димитрије Давидовић", Анте Протића 3, Смедерево | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 27 | 4 |
5 | ОШ "Васа Живковић", Карађорђева 87, Панчево | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 22 | 3.97 |
6 | ОШ "Ната Јеличић", Јеле Спиридоновић Савић 5, Шабац | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 28 | 3.64 |
7 | ОШ "Олга Милошевић" Француска 4, Смедеревска Паланка | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 25 | 3.97 |
8 | ОШ "Бата Булић" Јована Јовановића Змаја 1, Петровац на Млави | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 28 | 3.87 |
9 | ОШ "Љубиша Урошевић" Цара Душана 146, Рибаре | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 28 | 3.82 |
10 | ОШ "Бранислав Нушић" Балканска 31, Смедерево | Гордана Јосимов, Катарина Милошевић | 24 | 3.79 |
Укупно учесника: 256 | Просечна оцена: 3.9