Образовно – васпитни рад и мере подршке за ученике са проблемима у понашању
Каталошки број програма: 114
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Миљана Китановић, дипломирани психолог, Гимназија „Душан Васиљев“ Кикинда
Миљана Китановић, дипломирани психолог, Гимназија „Душан Васиљев“ Кикинда; Оливера Амиџић, дипломирани педагог,мастер педагогије, Музичка школа „Исидор Бајић“, Нови Сад
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Унапређивање компетенција наставника и стручних сарадника за образовно – васпитни рад и пружање адекватне подршке ученицима са проблемима у понашању у функцији развоја позитивних промена у понашању и бољег постигнућа у школи
Упознавање наставника и стручних сарадника са појмом и могућим узроцима појаве проблема у понашању ученика који отежавају њихово праћење наставе, социјализацију и прикладно и очекивано понашање у школи Развијање компетенција наставника и стручних сарадника за разумевање проблема у понашању ученика у школи у светлу основних потреба и унутрашње мотивације ученика Оспособљавање наставника и стручних сарадника за примену индивидуализованог приступа и израду индивидуалног плана подршке за ученике са проблемима у понашању у школи Оснаживање наставника за примену делотворних стратегија подучавања ученика са проблемима у понашању у школи Унапређивање вештина саветодавног рада са ученицима са проблемима у понашању и њиховим родитељима
По завршеном програму обуке учесници ће бити у могућности да: - препознају и процене сложеност проблема у понашању ученика, њиховог утицаја на праћење наставе, социјализацију и очекивано понашање у школи - разумеју ученике са проблемима у понашању са становишта повезаности понашања ученика са његовим потребама и унутрашњом мотивацијом - примењују индивидуализовани приступ и да израде индивидуални план подршке за ученике са проблемима у понашању у школи - примењује делотворне стратегије у подучавању ученика са проблемима понашања у школи и примењују стечена знања и вештине током саветодавног рада са ученицима и њиховим родитељима - креирају одговарајуће услове за позитиван развој ученика са проблемима у понашању у учионици и ван ње
- 1. дан
- Уводне активности - Упознавање и очекивања
- Проблеми у учењу и понашању ученика у школи
- Разумевање специфичности проблема у понашању ученика у школи
- Пауза
- Области и мере подршке за ученике са проблемима у учењу и понашању у школи
- Пауза за ручак
- Кораци у планирању и израда индивидуалног плана подршке
- Пауза
- Стратегије у раду са ученицима са проблемима у учењу и понашању
- Завршне активности
30
дана:
1
бодова:
8
45.000,00 РСД + путни трошкови.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Центар за стручно усавршавање Кикинда | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 22 | 3.97 |
2 | Средња стручна школа Кучево | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 22 | 3.95 |
3 | ОШ "Бранко Радичевић" Савино Село | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 30 | 3.95 |
4 | Мачванска средња школа Богатић | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 30 | 3.88 |
5 | Музичка школа "Исидор Бајић" Нови Сад | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 19 | 4 |
6 | Музичка школа "Исидор Бајић" Нови Сад | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 24 | 3.96 |
7 | Музичка школа "Исидор Бајић" Нови Сад | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 20 | 3.99 |
8 | Музичка школа "Исидор Бајић" Нови Сад | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 23 | 4 |
9 | Музичка школа "Коста Манојловић" Земун | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 20 | 3.97 |
10 | Центар за стручно усавршавање Шабац | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 20 | 3.97 |
11 | ОШ "Бранко Радичевић" Марадик | Миљана Китановић, Оливера Амиџић | 19 | 3.93 |
Укупно учесника: 249 | Просечна оцена: 3.96