Организован и ефикасан наставник у хибридном моделу наставе
Каталошки број програма: 652
Не
Центар за стручно усавршавање Чачак, Цара Душана бб, Чачак, cacakrc@gmail.com, 032320100, 0646424132
Тања Аћимовић, cacakrc@gmail.com, 032320100, 064/6424132
Биљана Ускоковић Брковић, Дипломирани биолог, ОШ “Милица Павловић“ Чачак; Љиљана Иванковић, Професор технике и информатике, ОШ “Милица Павловић“ Чачак
Биљана Ускоковић Брковић, Дипломирани биолог, ОШ “Милица Павловић“ Чачак; Љиљана Иванковић, Професор технике и информатике, ОШ “Милица Павловић“ Чачак
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Унапређивање компетенција наставника за успешно планирање и реализацију хибридне наставе.
Упознавање учесника са хибридним моделом наставе - опште смернице. Процена удела онлајн и непосредне наставе у односу на очекиване исходе, специфичност ученика, наставни предмет, методологију рада и доступност ресурса. Усклађивање приступа онлајн и непосредној настави израдом акционог плана. Унапређивање знања и развијање вештина наставника кроз упознавање различитих модела хибридне наставе (модели ротација: изокренута учионица, лабораторијске станице; флексибилан модел за пројектне и слободне активности). Подршка наставнику у циљу употребе различитих алата, креирање сопственог наставног материјала и базе са ресурсима који су подложни изменама. Креирање садржаја и могућности које пружа Мудл (енг. Moodle) платформа.
Наставник препознаје важност и потребу за мењањем начина образовања. Вреднује значај одрживости савременог модела хибридне наставе. Препознаје и повезује позитивне стране непосредног рада у школи и онлајн наставе. Прави акциони план хибридне наставе – дефинише SMART циљеве, кораке, ресурсе, рокове и евалуацију. Усклађује употребу технологије као посредника у креирању наставних садржаја. Овладава техникама, алатима и стратегијом у хибридном моделу наставе. Креира сопствени наставни материјал уз употребу одговарајућег ИКТ средства. Спроводи интеракцију на Мудл платформи.
- 1. дан
- Хибридни модел наставе – опште смернице
- ПАУЗА
- Примери модела хибридне наставе - радионица
- Пауза
- Процена удела и израда акционог плана за усклађен приступ непосредног рада у школи и онлајн настави
- ПАУЗА
- Креирање наставног материјала
- ПАУЗА
- Креирање наставног материјала - радионица
- ПАУЗА
- Мудл сервис – интеракција
- Евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику 2.000,00 рсд. Спецификација цене: хонорар реализатора у бруто износу, радни материјал за семинар и издавање уверења. У цену нису урачунати додатни трошкови (путни трошкови и смештај за реализаторе, освежење у паузама и храна).
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ЦСУ Чачак | Биљана Ускоковић Брковић, Љиљана Иванковић | 26 | 3.83 |
2 | ЦСУ Чачак | Биљана Ускоковић Брковић, Љиљана Иванковић | 22 | 3.98 |
3 | ЦСУ Чачак, Цара Душана бб, Чачак | Биљана Ускоковић Брковић, Љиљана Иванковић | 15 | 3.93 |
Укупно учесника: 63 | Просечна оцена: 3.91