“Три Т“ метода за подстицање интересовања ученика за природне и друштвене науке и развој функционалног знања
Каталошки број програма: 786
Не
Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385 , 0113239697
Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697
Ранко Рајовић, Магистар медицинских наука, доктор спорт, Центар за едукацију НТЦ, Педагошки факултет Копер; Немања Бојанић, доктор наука , Технолошки факултет, Универзитет у Новом Саду; Вук Рајовић, доктор наука , Едукативни центар НТЦ
Ранко Рајовић, Магистар медицинских наука, доктор спорт, Центар за едукацију НТЦ, Педагошки факултет Копер; Немања Бојанић, доктор наука , Технолошки факултет, Универзитет у Новом Саду; Вук Рајовић, доктор наука , Едукативни центар НТЦ
општа питања наставе
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Циљ обуке је представљање “Три Т“ метода за припрему и извођење наставе у учионици, заснованог на НТЦ методологији који је намењен предметним учесницима у природним и друштвеним предметима.
• јачање дидактичко-методичке компетентности полазника за примену НТЦ метода у наставном раду за природне и друштвене предмете; • упознавање учесника са „Три Т“ методом, дефинисање кључних фаза из ове методе; • оспособљавање учесника за примену представљене методе; • представљање примера из праксе из природних и друштвених предмета; • оспособљавање учесника за израду дидактичког материјала и едукативних игара које могу да подстакну интересовање и развој функционалног знања у раду у учионици.
После завршене обуке, учесник ће: -бити у стању да користи представљене основне технике за усвајање и понављање градива из НТЦ методологије из природних и друштвених предмета -се упознати са целинама „Три Т“ методе и бити у стању да препозна коју целину може да примени у ком делу часа -бити у стању да користи представљене методе за: осмишљавање часа, подизање нивоа мотивације и подстицање интересовања код ученика за природне и друштвене предемете -бити упознат са примерима из праксе и самостално процењивати квалитет примера својих ученика из природних и друштвених предмета -бити у стању да самостално изради дидакт. материјал и едукативне игре погодне за подстицање интересовања и развој функционалног знања у раду са ученицима у учионици
- 1. дан
- НТЦ методологија за природне и друштвене предмете
- Пауза
- „Три Т“ метода за постизање интересовања код ученика за природне и друштвене предемете
- Пауза
- Пример обраде наставних јединица из природних и друштвених предмета
- Пауза
- Примена дидактичких средстава и едукативних игара базираних на НТЦ методологији
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику износи 3.000,00 динара и укључује надокнаде аутора и реализатора, радни и потрошни материјал за учеснике и трошкове организације обуке, као и консултације у трајању од три месеца.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Центар за стручно усавршавање, Цара Душана бб, Чачак | Немања Бојанић, Вук Рајовић | 27 | 3.94 |
2 | ОШ "Иво Лола Рибар", Бошка Вребалова 1а, Велико Градиште | Немања Бојанић, Вук Рајовић | 28 | 3.88 |
3 | ОШ "Петефи бригада", 16. дивизије 34, Кула | Немања Бојанић, Вук Рајовић | 26 | 3.9 |
4 | Центар за стручно усавршавање, Цара Душана бб, Чачак | Немања Бојанић, Вук Рајовић | 24 | 3.98 |
5 | ОШ "Херој Иван Мукер", Војводе Степе 20, Смедеревска Паланка | Немања Бојанић, Вук Рајовић | 27 | 3.95 |
6 | ОШ "Јован Јовановић Змај" Трг Жарка Зрењанина 9, Ковин | Немања Бојанић, Вук Рајовић | 23 | 3.94 |
Укупно учесника: 155 | Просечна оцена: 3.93