СОЦИЈАЛНО ЕМОЦИОНАЛНО УЧЕЊЕ – ПОДРШКА ВАСПИТНОЈ УЛОЗИ ШКОЛЕ
Каталошки број програма: 178
Не
ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Дринчићева 30, Београд, cipcentar@cipcentar.org, 0113223909
Маја Десница, maja@cipcentar.org, 0113223909, 0628016069
Александра Калезић Вигњевић, Дипломирани педагог и рангу МА, ЦИП-Центар за интерактивну педагогију; Олга Лакићевић, , ЦИП-Центар за интерактивну педагогију
Јасмина Гејо, дипломирани психолог, Министарство просвете, науке и технолошког развоја; Весна Шапоњић, Дипломирани педагог, МПНТР-Пројекат „ Инклузивно предшколско васпитање ; Гордана Чукурановић, Дипломирани педагог, МПНТР, Школска управа Београд; Јасмина Николић, Школски психолог-педагог, Министарсто просвете, науке и технолошког развоја; Мирсада Топаловић, дипломирани психолог (VII), -; Весна Златаровић, мастер психологије, ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Београд; Ксенија Лишчевић, професорка педагогије, /; Александра Калезић Вигњевић, Дипломирани педагог и рангу МА, ЦИП-Центар за интерактивну педагогију; Марина Бунчић, Дипломирани психолог – педагог, Основна школа „Милан Ракић“; Олга Лакићевић, , ЦИП-Центар за интерактивну педагогију; Станка Жица, , ОШ “Милена Павловић Барили“ ; Татјана Живановић, Дипломирани психолог, МПНТР, ШУ Ниш; Златица Јовић, Дипломирани психолог, МПНТР, ШУ Нови Сад; Драгана Коруга, , ЦИП-Центар за интерактивну педагогију; Милица Ђорђевић, , МПНТР, Школска управа Крушевац
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Унапређивање компетенција наставника за подстицање социјално и емоционалног учења и развоја деце.
• креирање школског окружења у којем су основне вредности уважавање различитости, равноправност и праведност • разумевање значаја социјалног и емоционалног учења за креирање безбедног, сигурног и подстицајног окружења у којем ће свако дете моћи да развије своје потенцијале • разумевање повезаности социјално емоционалних компетенција са академским постигнућима • развијање практичних вештина потребних за интегрисање социјално емоционалног учења у наставу. • успостављање праксе на нивоу школе којом се стварају подстицајни услови и подржава интеграција академских и социјално емоционалних компетенција деце
Учесници ће бити оснажени да: • подрже социјално емоционално учење у школском окружењу • развијају стратегије за промовисање социјалне и емоционалне компетентности као једне од базичних компетенција успешног функционисања, развоја и учења; • користе свакодневно ситуације у школи за подучавање деце социјалним и емоционалним вештинама; • кроз праксу на нивоу школе, подрже социјални и емоционални развој деце; • интегришу социјално емоционално учење у програм наставе и учења.
- 1. дан
- Социјално емоционално учење – кључни појмови
- пауза
- Социјално емоционално учење у настави
- пауза
- Вредности и правила
- пауза
- Подстицајно окружење за учење и развој
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.640,00 РСД са ПДВ-ом. У цену је урачунат хонорар тренера, организациони трошкови, радни материјали, стручни прилози у електронском формату и уверења за учеснике о завршеној обуци. У цену није урачунато освежење учесника током обуке.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Медицинска школа, Ужице, Немањина 148 | Александра Калезић Вигњевић, Олга Лакићевић | 29 | 3.95 |
2 | Основна школа "Карађорђе" Војводе Мишића 135, Велика Плана | Драгана Коруга, Милица Ђорђевић | 26 | 3.82 |
3 | Основна школа „Миша Стојковић Гај" Мише Стојковић 204, Ковин | Станка Жица, Драгана Коруга | 26 | 3.68 |
4 | Основна школа "Вук Стефановић Караџић" Чегарска 3, Крагујевац | Мирсада Топаловић, Милица Ђорђевић | 27 | 3.99 |
5 | Центар за стручно усавршавање Чачак, Цара Душана бб, Чачак | Јасмина Николић, Александра Калезић Вигњевић | 26 | 3.81 |
6 | ОШ ,,Милена Павловић Барили“, Београд | Весна Златаровић, Драгана Коруга | 23 | 3.72 |
Укупно учесника: 157 | Просечна оцена: 3.83