Да дете свако учи лако – смисленим учењем до компетенција за 21. век
Каталошки број програма: 493
Не
ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Дринчићева 30, Београд, cipcentar@cipcentar.org, 0113223909
Маја Десница, maja@cipcentar.org, 0113223909, 0628016069
Александра Калезић Вигњевић, Дипломирани педагог и рангу МА, ЦИП-Центар за интерактивну педагогију
Гордана Чукурановић, Дипломирани педагог, МПНТР, Школска управа Београд; Марија Крнета , Мастер, Министарство просвете, науке и технолошког развоја; Мирјана Тркуља, Психолог, Слободан стручњак у образовању; Слађана Голубовић, мастер, ОШ „Сретен Младеновић Мика“; Александра Калезић Вигњевић, Дипломирани педагог и рангу МА, ЦИП-Центар за интерактивну педагогију; Нада Шушак, Учитељски факултет, Сомбор, ОШ Коста трифковић, Нови Сад; Слободан Јотић, Професор српског језика и књижевности, ОШ „Свети Сава“; Маргарета Секуловић, , Основна школа „Свети Сава“
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање компетенција наставника за организовање наставе и управљање процесом учења у коме сви ученици смислено уче.
1. Упознавање са концептом смисленог учења 2. Унапређивање знања и вештина наставника за креирање окружења/ситуација за смислено учење и унапређивања компетенција у постојећим околностима 3. Оснаживање наставника за примену различитих инструмената и техника којима се подстиче смислено учење и ангажовање ученика у наставном процесу
Унапређене компетенције наставника за разумевање важности учења које је смислено за децу, квалитетније планирање и реализовање наставе усмерене на учење, напредовање и задовољство сваког ученика.
- 1. дан
- Када је за ученике учење смислено
- пауза
- Како до смисленог учења за ученика
- пауза
- Из угла ученика
- пауза
- Учење за 21. век
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2640 са ПДВ. У цену су урачунати хонорари тренера, организациони трошкови, радни материјали, стручни прилози у електронском формату и уверења за учеснике о завршеној обуци. У цену није урачунато освежење учесника током обуке
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ „Душан Јерковић УЧА“ Шимановци, Трг Светог Николаја 18, Сремски округ, Пећинци | Мирјана Тркуља, Нада Шушак | 30 | 3.85 |
2 | Гимназија "Бора Станковић" | Марија Крнета , Александра Калезић Вигњевић | 27 | 3.81 |
Укупно учесника: 57 | Просечна оцена: 3.83