Јавни говор – технике излагачке писмености
Каталошки број програма: 460
Не
Изражајност, Славонских бригада 50, Београд, izrazajnost@gmail.com, 0601333033
Милан Босиљчић, izrazajnost@gmail.com, 0601333033, 0644274506
Слободан Роксандић, ,
Агота Виткаи-Кучера, Доктор наука и доктор уметности, Универзитет у Новом Саду Академија уметности; Милан Босиљчић, , ; Слободан Роксандић, , ; Марко Миловановић, ,
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Развијање језичких компeтенција унапређивањем културе говора наставника
Оспособљавање наставника за разговетно, разложно, динамично, изражајно говорење. Овладавање техникама кост-абдоминалног дисања и респираторних пауза током говорења који олакшавају говорну интерпретацију. Овладавање сигналима говорне интерпункције (логички акценат, мисаоне целине и пауза). Овладавање стратегијама излагачке писмености. Развијање вештина невербалне комуникације.
Учесници обуке: • Овладаће вештинама правилног дисања приликом говорне интерпретације • Знаће вештине изражајног говорења и умеће да их употребе • Разумеће утицај невербалне комуникације на говорно артикулисање • Унапредиће своју излагачку писменост
- 1. дан
- 1. Дикција – технике кост-абдоминалног дисања, артикулација.
- Пауза
- Дикција – технике говорне интерпункције и сликовитост у говору.
- Пауза за ручак
- Телесна невербална комуникација
- Примена техника излагачке писмености
30
дана:
1
бодова:
8
2.500,00. У цену су урачунати хонорари за аутора, реализаторе, координатора, путни трошкови, трошкови освежења и ручка, материјали за учеснике (штампани и на диску).