Корак даље ка свеобухватним и квалитетним услугама каријерног вођења и саветовања у средњим школама
Каталошки број програма: 90
Не
Београдска отворена школа, Булевар ослобођења 177, 11000 Београд, bos@bos.rs, 0113061341, 063316346
Марија Милосављевић, marija.milosavljevic@bos.rs, 0113065800, 063316346
Александра Ђуровић, Дипломирани психолог-мастер, Београдска отворена школа; Јелена Манић Радоичић, Дипломирани филозоф - мастер, Београдска отворена школа; Тамара Станојевић, Апсолвент психологије, СтартИТ центар
Александра Ђуровић, Дипломирани психолог-мастер, Београдска отворена школа; Марина Лукић, Дипломирани андрагог , Београдска отворена школа; Марија Милосављевић, Дипломирани андрагог , Београдска отворена школа; Јелена Манић Радоичић, Дипломирани филозоф - мастер, Београдска отворена школа; Тамара Станојевић, Апсолвент психологије, СтартИТ центар
васпитни рад
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање услуга каријерног вођења и саветовања (КВиС) у средњим школама кроз јачање капацитета школских тимова за КВиС за пружање квалитетних услуга усмерених на развој вештина управљања каријером код ученика усаглашеним са Стандардима КВиС-а
• Унапређивање компетенција учесника програма за развој плана и програма КВиС у складу са националним и европским политикама о каријерном планирању, запошљивости и целоживотном учењу • Унапређивање компетенција учесника програма за процену образовних потреба циљне групе у складу са културолошким, социо-економским, личним и породичним факторима • Унапређивање компетенција учесника програма за примену разноврсних метода за ефикасан развој вештина управљања каријером • Унапређивање компетенција учесника програма за коришћење дигиталних алата у реализацији активности КВиС • Унапређивање компетенција учесника програма за континуирано сагледавање сопствене праксе директног рада са ученицима и увођење новина
• Учесници познају и користе националне и европске политике каријерног планирања, запошљивости и целоживотног учења • Учесници разумеју образовне потребе циљне групе у складу са културолошким, социо-економским, личним и породичним факторима ученика • Учесници примењују различите методе у складу са образовним потребама, културолошким, социо-економским, личним и породичним факторима ученика • Учесници примењују различите методе за ефикасан развој вештина управљања каријером • Учесници познају дигиталне алате који се користе у активностима КВиС-а • Учесници примењују дигиталне алате у активностима КВиС-а • Учесници анализирају сопствену праксу и уводе иновације у складу са повратном информацијом ученика
- 1. дан
- Развој каријере ученика – стицање вештина за управљање каријером
- Пауза
- Компетенције практичара каријерног вођења и саветовања
- Пауза
- Подстицање самоупознавања код ученика
- Пауза
- Каријерно информисање ученика – извори информисања
- 2. дан
- Одлучивање и планирање каријере
- Пауза
- Тешкоће у каријерном одлучивању
- Пауза
- Како посаветовати ученике да донесу одлуке у вези са одабиром каријере
- Пауза
- Добијање посла/праксе/стипендије – Подршка ученицима
25
дана:
2
бодова:
16
БОШ настоји да, када је могуће, обезбеди надокнаду трошкова из средстава пројеката које реализује са партнерима. У случају да није могуће обезбедити надокнаду трошкова, БОШ ће формирати цену обуке која ће укључити трошкове хонорара реализатора, превоза и смештаја (по потреби), радних материјала, литературе, као и издавања сертификата.