Учионица отворених зидова
Каталошки број програма: 773
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
Санела Крстић, Дипломирани учитељ- мастер, ОШ „ Сава Керковић“, Љиг
Слађана Ранковић, Професор разредне наставе, ОШ „Милан Ракић“ Мионица; Санела Крстић, Дипломирани учитељ- мастер, ОШ „ Сава Керковић“, Љиг; Светлана Арсић, Наставник разредне наставе, ОШ „Нада Пурић“ Ваљево; Љиљана Иконић, Наставник разредне наставе, ОШ „Сава Керковић“ Љиг
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Јачање компетенција наставника за планирање и реализацију амбијенталне наставе у наставним и ваннаставним активностима са циљем развијања општих међупредметних кометенција ученика
Јачање компетенција за планирање и реализацију амбијенталне наставе у наставним и ваннаставним активностима; Упознавање наставника са предностима примене амбијенталне наставе у раду са децом; Упознавање наставника са потешкоћама у реализацији и начинима за њихово превазилажење; Уочавање јасне везе између примене амбијенталне наставе и развоја општих међупредметних компетенција код ученика.
Полазници су оспособљени за планирање и реализацију амбијенталне наставе у наставним и ваннаставним активностима; Знају предности амбијенталне наставе, недостаке и начин превазилажења потешкоћа; познају везу између примене амбијенталног учења и развоја општих међупредметних компетенција; Чешћом применом амбијенталне наставе развијају опште међупредметне кометенције ученика.
- 1. дан
- Уводни део
- Значај, планирање и реализација амбијанталне наставе
- 2. Амбијенталним учењем до развоја кључних компетенција
- Превазилажење изазова у планирању и реализацији амбијенталне наставе
- Примери добре праксе
- Израда нацрта плана амбијенталне наставе
- Евалуација обуке
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Суботица, ОШ "Соња Маринковић" | Слађана Ранковић, Санела Крстић | 28 | 4 |
2 | Јабучје, ОШ "Димитрије Туцовић" | Слађана Ранковић, Санела Крстић | 21 | 3.84 |
Укупно учесника: 49 | Просечна оцена: 3.92