Раст и развој деце кроз препознавање и правилно усмеравање њихових капацитета и способности
Каталошки број програма: 164
Не
Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац, Лесковачког одреда бр.6, csuleskovac@gmail.com, 016214555 , 016214555
Лидија Крстић Стојичић, lidija@csuleskovac.edu.rs, 016214555, 0668558565, 016214555
Драгана Васић Стевић, Дипломирани психолог, Средња школа Гимназија, Шилово; Јелена Станимировић, Дипл. правник, Центар Моодрост, Ниш; Емилија Стаменковић, Дипломирани доктор медицине, Центар Моодрост, Ниш; Јелена Тодоровић , Струковни васпитач специјалиста, Основна школа "Доситеј Обрадовић" Партеш
Драгана Васић Стевић, Дипломирани психолог, Средња школа Гимназија, Шилово; Јелена Станимировић, Дипл. правник, Центар Моодрост, Ниш; Емилија Стаменковић, Дипломирани доктор медицине, Центар Моодрост, Ниш
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање и надоградња постојећих знања и вештина наставника за психичко стање детета, евентуалну помоћ и усмеравање ка педагошко-психолошкој служби. Усавршавање способности и знања о психoлошким компетенцијама наставника и ученика.
Процењивање и индивидуално унапређивање знања наставника о свим фазама развоја деце, задацима свих развојних фаза и о евентуалним грешкама, а самим тим и каснијим проблемима у животу, функционисању и учењу. Информисање наставника о понашању детета које припада датом типу личности, начинима и могућностима како да се наставници носе са тим и како да искористе специфичне карактеристике (црте) личности за ефикасно учење, а на крају за ефикасну наставу и даље усмеравање детета. Информисање и разумевање наставника шта су психолошке компетенције и зашто су битне за психички живот, развој и учење. Унапређивање знања наставника о психичком здрављу и раном развоју деце, са посебним акцентом на учење и на ефикасност наставе.
Након завршене обуке учесници ће бити у стању да: - препознају, разумеју и објасне тренутно психичко стање детета - помогну детету у складу са својим способностима и могућностима и да препознају када да дете усмере ка ППС - реше горуће проблеме на самом часу или на часовима одељенског старешине, не нарушавајући психичко здравље детета и не ометајући наставу - поштујући своје и ставове деце, као и њихове границе, приближе деци тему на часу и да успеју да одрже комуникацију на демократском нивоу - схвате и примене зњања о психолошким компетенцијама које ће детаљно и на посебан начин бити представљене на обуци, а које су врло важне за психички живот особе, комуникацију како у учионици, тако и између колега.
- 1. дан
- Уводни део
- Типови личности
- Компетенције за обраду емоција Целовитост и константност
- Компетенције за обраду емоција – Неутрализација и ментализација
- Компетенције за обраду емоција – Толеранција на фрустрацију и амбиваленцију
- Кометенције за обраду емоција – Воља и иницијатива
- Закључак и евалуација
- Паузе
30
дана:
1
бодова:
8
1.800,00 динара. У цену су урачунати: хонорари реализатора програма, порези и доприноси на ауторски хонорар, радни материјал.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковачког одреда 6, Лесковац | Драгана Васић Стевић, Јелена Станимировић, Емилија Стаменковић | 27 | 3.83 |
2 | Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковачког одреда 6, Лесковац | Драгана Васић Стевић, Јелена Станимировић, Емилија Стаменковић | 28 | 3.86 |
3 | Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковачког одреда 6, Лесковац | Драгана Васић Стевић, Јелена Станимировић, Емилија Стаменковић | 22 | 3.86 |
4 | Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковачког одреда 6, Лесковац | Драгана Васић Стевић, Јелена Станимировић | 30 | 3.88 |
5 | Центар за стручно усавршавање у образовању, Лесковачког одреда 6, Лесковац | Драгана Васић Стевић, Емилија Стаменковић | 30 | 3.95 |
Укупно учесника: 137 | Просечна оцена: 3.88