Контрола љутње – едукативне радионице за ученике
Каталошки број програма: 89
Не
ЦЕПОРА - Центар за позитиван развој деце и омладине, Јована Миодраговића 27, 11080 Београд, office@cepora.org, 0605689421, 0631757565
Лидија Буквић, lidija.bukvic@cepora.org, 0605689421, 0605689421
Бранислава Поповић-Ћитић, Доктор дефектолошких наука , Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију; Марија Нешић, Мастер дефектолог, ЦЕПОРА –Центар за позитиван развој деце и омладин; Нина Живковић, Мастер дефектолог, ЦЕПОРА –Центар за позитиван развој деце и омладин
Бранислава Поповић-Ћитић, Доктор дефектолошких наука , Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију; Весна Поповић, Дипломирани специјални педагог, Градски центар за социјални рад Београд; Марија Стојановић, Мастер дефектолог, ЦЕПОРА –Центар за позитиван развој деце и омладин; Лидија Буквић Бранковић, Мастер дефектолог, ЦЕПОРА –Центар за позитиван развој деце и омладин
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Оспособљеност за практични рад на развијању вештина контроле љутње код ученика.
Програмом обуке унапредила би се: знања о врстама и карактеристикама емоција; знања о карактеристикама љутње и беса; знања о техникама контроле љутње; вештине контроле љутње; вештине радионичарског рада са ученицима на тему контроле љутње.
По окончању обуке учесници ће моћи да: препознају сопствене и туђе окидаче љутње; разликују и примењују различите технике контроле љутње; развијају код ученика вештине контроле љутње; успешно примењују радионице усмерене на контролу љутње код ученика.
- 1. дан
- Емоције
- Љутња
- Едукативне радионице на тему контроле љутње
30
дана:
1
бодова:
8
3.000 динара. Цена обухвата: радни материјал, приручник и водич за реализацију едукативних радионица, послужење за време обуке, штампање сертификата, хонорар за реализаторе, координатора и организатора обуке.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | основна школа "Драган Лукић" | Весна Поповић, Лидија Буквић Бранковић | 17 | 3.55 |
2 | основна школа "Драган Лукић" | Весна Поповић, Лидија Буквић Бранковић | 15 | 3.43 |
3 | Основна школа "Живадинка Дивац", Краља Милутина бб, Крагујевац | Весна Поповић, Лидија Буквић Бранковић | 25 | 3.95 |
4 | Правно-биротехничка школа "Димитрије Давидовић", Тошин бунар 17, Београд | Весна Поповић, Лидија Буквић Бранковић | 28 | 3.39 |
5 | Основна школа "Драгиша Луковић Шпанац". улица 9. маја 110б, Крагујевац | Бранислава Поповић-Ћитић, Марија Стојановић | 16 | 3.97 |
6 | Прва техничка школа, Радоја Домановића 8, Крагујевац | Весна Поповић, Лидија Буквић Бранковић | 13 | 3.93 |
7 | Ново Орахово | Марија Стојановић, Лидија Буквић Бранковић | 18 | 3.89 |
Укупно учесника: 132 | Просечна оцена: 3.73