Музичка уметност у контексту КОВИД-19 / пост КОВИД-19 кризе: конципирање програма, очување публике, опстанак извођачке уметности, психолошка траума, припреме концерата, мотивација извођача
Каталошки број програма: 1039
Не
Факултет музичке уметности у Београду, Краља Милана 50, Београд, kadrovska@fmu.bg.ac.rs, 0112659466
Maja Рајковић, rajkovic178@gmail.com, 0631019434, 0631019434
Маја Рајковић, доктор уметности, ФМУ Београд
Маја Рајковић, доктор уметности, ФМУ Београд; Драгомиир Братић, магистар уметности, Музичка школа Даворин Јенко Београд
уметности
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за уже стручну област
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Превазилажење проблема и смањење штетних последица кризе изазване пандемијом КОВИД-19 у уметничкој музици, музичком школству, општем музичком образовању и култури уопште. Подршка музичарима, педагозима и концертним извођачима и њихова мотивација.
Оспособљавање педагога, ученика и музичких извођача за опстајање и деловање у раздобљима кризе, како у току текуће кризе изазване пандемијом КОВИД-19, тако и у време других друштвених или личних криза.
Побољшаље квалитета рада наставника, ученика, педагога и извођача у доба кризе, подстицање здравих механизама мотивације, флексибилбости, адаптације и резилијентности свих учесника музичког школства и општег музичког образовања.
- 1. дан
- 01. Кризе и музика кроз историју
- 02. Хумани и емотивни аспект музике
- 03. Улога музике у друштву, посебно у доба кризе
- 04. Утицај пандемије КОВИД-19 на уметничку музику
- 05. Криза у класичној музици пре пандемије КОВИД-19
- 06. Вештина конципирања концертних програма
- 07. Де-трауматизација кроз промену приступа и адаптирање кризи
- 08. Креативност и жива комуникација насупрот трауми и повлачењу; мотивација, инспирација
- 09. Одређивање циљева и њихово адаптирање у доба кризе
- 10. Важност организације времена у условима рада ``од куће``
- 11. Психолошки аспект у решавању извођачких проблема
- Пауза
- Концерт аутора пројекта као пример примене принципа релевантности, иновативности и емпатичности
- Пауза
- 01. Радионица: Рад на свесности и интроспекцији у доба изолације
- Пауза
- 02. Радионица: Коришћење видео и аудио снимања као алтернативе живог извођења
- Пауза
- Концерт полазника радионице или ученика као пример примене нових принципа конципирања програма
30
дана:
1
бодова:
8
2500