Метакогнитивни приступ и визуализација у настави математике, математичко моделовање
Каталошки број програма: 420
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
Радица Каровић, Дипломирани математичар, ОШ„Ослободиоци Београда“; Татјана Станковић, Магистар наставе математике и рачунарств, ЕТШ „Никола Тесла“, Панчево
Радица Каровић, Дипломирани математичар, ОШ„Ослободиоци Београда“; Татјана Станковић, Магистар наставе математике и рачунарств, ЕТШ „Никола Тесла“, Панчево
математика
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Јачати професионални капацитет наставника и мотивисати наставнике да развијају и подстичу математичку креативност, радозналост и интересовање код ученика коришћењем метакогнитивног приступа у математичким проблемима.
Програм има за циљ да на конкретним примерима у новом технолошком окружењу покаже да новим методским приступом у решавању математичких проблема треба да: • обогати методичка знања наставника уз употребу нових технологија • подстакне наставника на иновативни приступ развијању аналитичко-логичког промишљања ученика • оспособи наставнике за систем рада који квалитативно обогаћује знања ученика, а наставу чини садржајнијом и ефикаснијом.
На крају обуке полазници обуке ће бити способни да примене метакогнитивни приступ у настави.
- 1. дан
- Уочени методски проблеми у изучавању математике у основној школи
- Пауза
- Метакогнитивни приступ у настави математике
- Пауза
- Моделирање- области алгебарских израза и њихових примена у геометрији
30
дана:
1
бодова:
8
1 500 динара по учеснику за групу од 30. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организатора програма, радно–потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Ослободиоци Београда", Прерадовићева 2, Београд | Радица Каровић, Татјана Станковић | 23 | 3.93 |
2 | ОШ "Ослободиоци Београда", Прерадовићева 2, Београд | Радица Каровић, Татјана Станковић | 14 | 3.95 |
3 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Нишу, Париске Комуне бб, Ниш | Радица Каровић, Татјана Станковић | 12 | 3.97 |
4 | ОШ "Љубица Радосављевић Нада", Ђердапска бб, Зајечар | Радица Каровић, Татјана Станковић | 27 | 3.79 |
5 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Смедерево, Горанска бб, Смедерево | Радица Каровић, Татјана Станковић | 15 | 3.93 |
Укупно учесника: 91 | Просечна оцена: 3.91