Часови разумевања и радости
Каталошки број програма: 781
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
Тамара Влаховић, Професор енглеског, Мастер комуниколог, Life&Mind Studio, Београд
Тамара Влаховић, Професор енглеског, Мастер комуниколог, Life&Mind Studio, Београд; Слађана Галушка, Проф. опште књижевности и теорије књиже., ОШ „Свети Сава“ Београд; Maша Влаховић, Дипломирани инжењер финансија, Life&Mind Studio; Душанка Јовичић, Mастeр васпитач, ПУ „ Савски венац“ Београд; Андријана Перић, Мастер Васпитач у Предшколској установи, Предшколска установа „Савски венац“; Бојана Шајатовић, Дипломирани менаџер, Life&Mind Studio
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Усавршавање и развијање компетенција у области комуникације. Структурисање информација, разумевање вербалне и невербалне комуникације. Подстицање креативности, развој каријере.
НЛП комуникативни модел, има за циљ упознавања личног начина размишљања, препознавања уверења, вредности и разумевања сопствених одлука и понашања. Развијање сопствених стратегија и моделовање других, засновано пре свега, на чулима: колико се заиста разумемо док слушамо, шта видимо док гледамо, и каква искуства стварамо. Циљ је и рехабилитација менторства свих интересних сфера у процесу едукације.
• Интеграција личних потенцијала и вештина у постизању већег утицаја. • Управљење стресом и нежељеним реакцијама (љутња, бес, страх). • Већи ниво креативности за унапређење личних капацитета. • Лични план професионалног развоја. • Конструктивно подстицање мотивације код деце. • Успостављање сарадње и унапређење рада свих учесника у процесу остваривања личног и колективног успеха.
- 1. дан
- Часови разумевања и радости
- Пауза
- „Сличан се сличном радује” Како се лако усклађујемо са другима
- Пауза
- Јесмо ли ми наше понашање? Шта је оно што најбоље знаш да радиш и како то радиш?
- Пауза
- Хајде да причамо нове приче Сазнаћете које све стратегије за успех постоје
- 2. дан
- Како извући најбоље од себе? Управљање енергијом и стањима која утичу на комуникацију
- Пауза
- 90% Рад са собом, 10% рад са другима
- Пауза
- Обликуј свој живот Постани сам себи саветник и најбољи пријатељ
- Пауза
- Увек могу бити ово што сам сада, а кад ћу бити оно што желим
- Евалуација
30
дана:
2
бодова:
16
2 800,00 динара по полазнику за групу од 30. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организатора програма, радно–потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Дринка Павловић", Косовска 19, Београд | Слађана Галушка, Maша Влаховић | 15 | 3.89 |
2 | ПУ "Јелица Обрадовић", Вука Караџића 77, Младеновац | Тамара Влаховић, Душанка Јовичић | 30 | 3.93 |
3 | ПУ "Наша радост", Вука Караџића бб, Сопот | Тамара Влаховић, Душанка Јовичић | 30 | 3.96 |
4 | ПУ Чукарица, Пожешка 28, Београд | Маша Влаховић, Душанка Јовичић | 30 | 3.91 |
5 | Вртић "Бисер", Светозара Марковића 14-16, Београд | Маша Влаховић, Душанка Јовичић | 29 | 3.94 |
6 | ПУ "Дечји дани", Господар Јевремова 18, Београд | Тамара Влаховић, Душанка Јовичић | 30 | 3.88 |
7 | ОШ "Светозар Марковић Тоза", Јанка Чмелика 89+, Нови Сад | Тамара Влаховић, Маша Влаховић | 30 | 3.98 |
8 | ОШ "Звездобројци", Дриничка 5а/в, Београд | Тамара Влаховић, Маша Влаховић | 15 | 3.91 |
Укупно учесника: 209 | Просечна оцена: 3.93