Дете са дисфункцијом сензорне интеграције у вртићу и школи
Каталошки број програма: 238
Не
Удружење за физичке активности и рекреацију предшколске и школске деце са сметњама у развоју "Снага покрета", Ул. Палмира Тољатија 54/6, radasavic73@yahoo.com, 0641255991
Рада Савић Кукољ, radasavickukolj@yahoo.com, 0112692475, 0641255991
Рада Савић Кукољ, мастер професор физичког васпитања, Ош "Радивој Поповић"
Стеван Несторов, доктор дефектолошких наука , ОШ "Радивој Поповић"; НВО Помоћ породици; Рада Савић Кукољ, мастер професор физичког васпитања, Ош "Радивој Поповић"
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за уже стручну област;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање компетенција наставника и васпитача да препознају и пруже подршку деци са дисфункцијом сензорне интеграције са циљем ублажавања тешкоћа које произилазе из наведене дисфункције, применом иновативних метода рада.
-Упознавање наставника и васпитача са теоретским основама сензорне интеграције и дисфункције сензорне интеграције -Проширивање знања наставника и васпитача о негативном утицају поремећаја сензорне интеграције на целокупан развој детета, физички, психички и социјални -Продубљивање знања наставника и васпитача о савременом приступу и специфичностима рада са децом са поремећајем сензорне интеграције ( уредног развоја или са сметњама у развоју) -Усавршавање практичних вештина наставника и васпитача за подршку деци са поремећајем сензорне интеграције - Упознавање наставника и васпитача са методама рада у сензорној соби и коришћењем специфичних реквизита
По реализацији обуке полазници ће бити у стању да: - препознају манифестне карактеристике дисфункције сензорне интеграције; - да у зависности од дисфункције сензорне интеграције примене адекватан приступ детету са циљем пружања подршке; - применe иновативне методe рада, обезбеде сигурну средину и креирају подстицајну атмосферу - утичу на унапређивање тренутног статуса сензорне интеграције детета - адекватно користе специфичне реквизите и сензорну собу
- 1. дан
- Упознавање полазника са темом и динамиком реализације семинара
- Пауза
- Подршка развоју деце у раном детињству
- Пауза
- Увод у сензорно интеграцијску теорију
- Пауза
- Дисфункција сензорне интеграције
- Пауза
- Поремећај сензорне интеграције у вртићком и школском окружењу
- 2. дан
- Сензорна соба
- Пауза
- Дијагностика поремећаја сензорне интеграције – основни снимак
- Пауза
- Дијагностика поремећаја сензорне интеграције – третман
- Пауза
- Дијагностика поремећаја сензорне интеграције – контролни снимак
- Пауза
- Питања, дискусија и подела сертификата
30
дана:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 4.000,00 динара. Спецификација: - путни трошкови предавача - закуп сале -освежење у паузама за све учеснике -сертификати -хонорари (бруто) за предаваче на семинару
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Pomoć porodici, Beograd | Стеван Несторов, Рада Савић Кукољ | 1 | 3.99 |
2 | Угриновачки пут 63, Земун | Стеван Несторов, Рада Савић Кукољ | 14 | 4 |
3 | ШОСО" Вуле Антић", ул.Радних бригада бр 2, Врање | Стеван Несторов, Рада Савић Кукољ | 24 | 3.87 |
4 | ОШ "Љубомир Аћимовић" | Стеван Несторов, Рада Савић Кукољ | 23 | 3.91 |
Укупно учесника: 62 | Просечна оцена: 3.94