СТЕ(А)М пројектни задатак- од идеје до оцене
Каталошки број програма: 739
Не
Удружење грађана УченIQ, Нехруова 95/47, 11070 Београд, uceniqrs@gmail.com, 0691974128, 063342873
Тања Олеар Гојић, uceniqrs@gmail.com, 0114112131, 0691974128
Младен Шљивовић, Дипломирани физичар за примењену физику и информатику, Гимназија Зајечар ; Мирјана Тишма, професор разредне наставе, ОШ "Драган Лукић"Београд и Менса Србије; Тања Олеар Гојић, професор разредне наставе, ОШ ,,Драган Лукић"; Дејан Јовић, Мастер хемичар, Шабачка гимназија; Ивана Павковић, професор разредне наставе - мастер, ОШ ,,Јован Дучић”
Младен Шљивовић, Дипломирани физичар за примењену физику и информатику, Гимназија Зајечар ; Мирјана Тишма, професор разредне наставе, ОШ "Драган Лукић"Београд и Менса Србије; Тања Олеар Гојић, професор разредне наставе, ОШ ,,Драган Лукић"; Дејан Јовић, Мастер хемичар, Шабачка гимназија; Ивана Павковић, професор разредне наставе - мастер, ОШ ,,Јован Дучић”
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Развијање наставничких компетенција у области поучавања и учења кроз усвајање и примену СТЕМ концепта кроз једноставне пројектне задатке у настави у циљу развоја функционалних и трајних знања и вештина ученика.
Едукација полазника која подразумева сазнања из следећих области: СТЕМ концепта у настави; планирања пројектног задатка; међупредметног повезивања и међупредметних компетенција; одређивања исхода пројектног задатка; израде Радних и Чек листа за ученике и наставника; битних елемената за реализацију пројектних задатака; презентације пројектних задатака; евалуације и оцењивања рада ученика током пројектног задатка.
Очекује се да ће полазници: - развити сензибилитет за склоност ученика према различитим стиловима учења, - бити обучени за ефикасније препознавање специфичности ученика у домену начина примања информација, - проширити сазнања о врстама, методама и стратегијама ефикасног учења и техникама памћења,л - бити оснажени и мотивисани да подстичу ученике и родитеље на побољшање школског успеха, - бити обучени да на ученике пренесу знање о техникама учења како би ученици имали што боље резултате, - унапредити компетенције које се односе на активно учење и учење кроз игру
- 1. дан
- СТЕМ концепт у образовању
- Планирање пројектног задатка
- Реализација пројектног задатка из научних области
- Реализација пројектног задатка из области уметности и науке
- Евалуација и оцењивање рада ученика у пројектном задатку
30
дана:
1
бодова:
8
2500 динара по учеснику Цена укључује: похађање семинара, штампани материјал, материјал за експерименте, хонорар за реализаторе и ауторе, вођење базе добрих примера праксе учесника семинара, трошкове пословања организатора, књиговодства, израде уверења, администрације и ппт-а. Цена не обухвата освежење за полазнике, путне трошкове ван места становања реализатора и трошкове преноћишта, ако је то неопходно.