Употреба концепта фер вредности за вредновање имовине и обавеза привредних друштава
Каталошки број програма: 1004
Не
Универзитет у Београду - Економски факултет, Каменичка 6, 11000 Београд, nicef@ekof.bg.ac.rs, 0113021167, 0658432178 , 0112622734
Драган Стојковић, nicef@ekof.bg.ac.rs, 0113021167, 0658432178, 0112622734
Даница Јовић, Доктор наука – економске науке, Економски факултет Универзитета у Београду
Синиша Радић, Доктор наука – економске науке, Економски факултет Универзитета у Београду; Милутин Живановић, мастер економиста , Економски факултет Универзитета у Београду; Маја Рибић, мастер економиста , Економски факултет Универзитета у Београду; Јована Југовић, мастер економиста , Економски факултет Универзитета у Београду
стручни предмети у средњем стручном образовању
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за уже стручну област
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређење компетенција наставника за примену концепта фер вредности (ФВ) у финансијском рачуноводству и процени његових ефеката на финансијске извештаје.
1. Унапређивање теоријских знања наставника неопходних за појмовно одређење, технике вредовања и нивое фер вредности. 2. Унапређивање вештина примене концепта фер вредности за вредновање позиција нефинансијске имовине. 3. Унапређивање вештина примене концепта фер вредности за вредновање позиција финансијске имовине и обавеза. и 4. Оспособљавање наставника за анализу разлика између концепта историјског трошка и концепта фер вредности и из њих проистеклих утицаја на презентацију финансијског и приносног положаја привредних друштава.
По завршетку обуке очекује се да: 1. Наставници поседују знања неопходна за појмовно одређење, технике вредовања и нивое фер вредности. 2. Наставници умеју да примене концепт фер вредности за вредновање позиција нефинансијске имовине. 3. Наставници умеју да примене концепт фер вредности за вредновање позиција финансијске имовине и обавеза. 4. Наставници умеју да анализирају разлике између концепта историјског трошка и концепта фер вредности и из њих проистеклих утицаја на презентацију финансијског и приносног положаја привредних друштава.
- 1. дан
- Дефинисање фер вредности према Међународном стандарду финансијског извештавања (МСФИ) 13
- Пауза
- Технике вредновања
- Пауза
- Хијерархијски нивои фер вредности
- Пауза
- Коришћење фер вредности за вредновање нефинансијске имовине
- Пауза
- Коришћење фер вредности за вредновање нематеријалне имовине
- Пауза
- Коришћење фер вредности за вредновање обавеза и сопствених инструмената власничког капитала
- Коришћење фер вредности за вредновање финансијских средстава и обавеза
- Обелодањивања о фер вредности
- Утицај коришћења фер вредности на исказну моћ финансијских извештаја
- Тест
30
дана:
1
бодова:
8
2.000,00 динара (ПДВ, хонорари реализатора програма, радни материјали за учеснике, кафа, безалкохолна пића и слани бифе за учеснике)
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Kamenička 6, Beograd | Синиша Радић, Милутин Живановић, Маја Рибић, Јована Југовић | 5 | 3.93 |
Укупно учесника: 5 | Просечна оцена: 3.93