Како приближити математику деци и ученицима кроз математичке игре
Каталошки број програма: 413
Не
Основна школа "Краљ Петар I", Војводе Путника 1, Ниш, seminar@kraljpetar.edu.rs, 0652900050, 066290004
Роберт Џунић, seminar@kraljpetar.edu.rs, 0652900050, 066290004
Марина Стојановић, , Основна школа „Краљ Петар I“, Ниш; Роберт Џунић, , Основна школа „Краљ Петар I“, Ниш; Тамара Стојановић, Дипломирани професор разредне наставе, Основна школа „Краљ Петар I“, Ниш
Марина Стојановић, , Основна школа „Краљ Петар I“, Ниш; Роберт Џунић, , Основна школа „Краљ Петар I“, Ниш; Тамара Стојановић, Дипломирани професор разредне наставе, Основна школа „Краљ Петар I“, Ниш
математика
наставник разредне наставе - компетенције наставника за уже стручну област;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за поучавање и учење;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање знања васпитача и наставника разредне наставе за приближавање математике деци и ученицима кроз математичке игре.
1. Оснажити и мотивисати васпитаче и учитеље да развијају и подстичу математичку креативност, радозналост и интересовање за математику код деце и ученика 2. Јачање компетенција васпитача и учитеља за подршку деци и ученицима у процесу размишљања и учења математике кроз разноврсне активности и игре за учење 3. Јачање компетенција васпитача и учитеља у припреми интерактивних средстава за презентовање и интерпретирање садржаја математичких игара 4. Проширивање знања и вештина учесника у ширењу репертоара математичких игара
Учесници разумеју улогу у приближавању математике деци. Учесници могу да примењују модел креативне математике као методе учења која је блиска деци и ученицима. Учесници могу да уоче повезаност садржаја програма наставе математике и разноврсних математичких игара. Учесници су оспособљени за ширење репертоара математичких игара.
- 1. дан
- Како приближити математику деци и ученицима
- Како помоћи детету да савлада математику
- ПАУЗА
- Активности које учине математику забавном
- ПАУЗА
- Повезаност садржаја програма наставе математике и разноврсних математичких игара
- ПАУЗА
- Модел успешног спровођења креативне математике
- Праћење и евалуација напредовања ученика
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 3000 динара. Спецификација цене: материјал за сваког учесника и радни материјал (500 динара), трошкови установе (300 динара) и надокнада предавачима у бруто износу (2200 динара). Трошкови превоза нису урачунати у цену, биће накнадно обрачунати.