Практични приступи у раду са децом са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћу
Каталошки број програма: 264
Не
Oсновна школа "Јован Стерија Поповић", Маршала Тита 116, Велика Греда, centarda@gmail.com, 013865333 , 013865333
Вишња Манојловић, panicjelena1978@gmail.com, 013865333, 063378110, 013865333
Јелена Панић, , Центар "МОСТ", Зрењанин; Снежана Олушки Влачић, , Школска управа Зрењанин; Драгана Клаћ, мастер дефектолог, ОСШ "9.мај"
Јелена Панић, , Центар "МОСТ", Зрењанин; Снежана Олушки Влачић, , Школска управа Зрењанин; Драгана Клаћ, мастер дефектолог, ОСШ "9.мај"
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за стратешко (развојно) планирање и праћење праксе предшколске установе;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Стицање основних знања, као и проширивање постојећих, усвајањем и применом научно заснованих, теоријских и практичних знања, за примену различитих метода у свакодневном, практичном приступу деци са аутизмом, поремаћајима пажње и хиперактивношћу, као и у раду са њиховим родитељима.
Упознавање са новим трендовима у раду са децом са аутизмом; Овладавање методама рада са децом са аутизмом, поремаћајима пажње и хиперактивношћу; Избор метода рада сходно потребама и могућностима деце са са аутизмом, поремаћајима пажње и хиперактивношћу; Овладавање начинима практичне примене комбинованих метода у раду са децом са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћу; Оснаживање полазника за примену елемената нових иновативних метода (АBА, TEACCH, PECS, реедукација психoмооторике, сензорна интеграција, музикотерапија)
- Учесници обуке су стекли основна теоријска знања, као и сазнања о различитим истраживањима о аутизму, поремаћајима пажње и хиперактивности; - Учесници обуке су стекли неопходне вештине (усвојили основне методе, технике и приступе у раду) за практичан рад са децом са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћу; - Учесници обуке су стекли неопходна знања о примени метода у изради ИОП-а; - Учесници обуке су стекли основна знања о приступима у раду са родитељима деце са аутизмом, поремећајима пажње и хиперактивношћу.
- 1. дан
- Аутизам – од теорије до праксе
- Пауза
- Методе рада и практичан приступ деци са аутизмом
- Пауза
- РАДИОНИЦА – АУТИЗАМ И ПРОСЛАВА РОЂЕНДАНА (ОЧЕКИВАЊА, СТРЕПЊЕ И ШТА НАМ ЈЕ ЧИНИТИ)
- Пауза
- Поремећај пажње и хиперактивност
- 2. дан
- Приступ деци са поремећајем пажње и хиперактивношћу
- Пауза
- Основе музикотерапије и примена у раду са децом са аутизмом и поремећајем пажње и хиперактивношћу
- Пауза
- Примена метода у изради ИОПа
- Пауза
- РАДИОНИЦА – ПРИСТУП У РАДУ/САРАДЊИ СА РОДИТЕЉИМА
30
дана:
2
бодова:
16
Цена обуке по учеснику износи нето 4.000,00 динара. У цену котизације су укључени штампани и електронски материјали и сертификати. Установа организатор семинара дужна је да обезбеди смештај, освежење и путне трошкове за предаваче.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Предшсколаска установа "Наша радост", Ковин | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
2 | ОШ "Вук Караџић", Маршала Тита 14, Конак | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 3.99 |
3 | ОШ "Др Тихомир Остојић", Маршала Тита 58, Остојићево | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
4 | Школски центар "Никола Тесла", Вршац | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 3.99 |
5 | Школски центар "Никола Тесла", Вршац | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 18 | 4 |
6 | Основна школа "Сава Вељковић", Добрица | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
7 | Основна школа "Зоран Петровић", Сакуле | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 29 | 4 |
8 | ЕКОНОМСКО ТРГОВИНСКА ШКОЛА "ДОСИТЕЈ ОБРАДОВИЋ" АЛИБУНАР | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 17 | 4 |
9 | Srednja poljoprivredna škola Zrenjanin | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 25 | 4 |
10 | Основна школа "Серво Михаљ", Мужља,Зрењанин | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
11 | Основна школа "Ђура Филиповић", Плочице | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 20 | 4 |
12 | Основна школа "Доситеј Обрадовић", Нови Кнежевац | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
13 | Основна школа "Млада поколења", Ковачица | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 28 | 4 |
14 | Основна школа "Јован Јовановић Змај", Зрењанин | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
15 | Основнна школа "Јован Јовановић Змај", Ковин | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
16 | Основна школа "Свети Сава", Панчево | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 29 | 4 |
17 | Основна школа "Аксентије Максимовић", Долово | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 30 | 4 |
18 | Основна школа "3.октобар", Локве | Јелена Панић, Снежана Олушки Влачић | 28 | 4 |
Укупно учесника: 494 | Просечна оцена: 4