ПУТОКАЗИ КА УЧЕЊУ
Каталошки број програма: 866
Не
Удружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642 , 0216338749
Радмила Петровић, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642, 0646422642, 0216338749
Јована Тукоди, Дипл. психолог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Сандра Кампел Митић, Дипл. педагог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Тања Савић, Педагог мастер, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад
Јована Тукоди, Дипл. психолог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Сандра Кампел Митић, Дипл. педагог, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Тања Савић, Педагог мастер, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад; Јована Марков, Струковни васпитач деце предшколског узр, ПУ "Радосно детињство" Нови Сад
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Јачање компетенција запослених у предшколској установи за примену програмске концепције „Године узлета”
Разумевање положаја детета и улоге одраслог у процесу учења у предшколском програму. Јачање компетенција за непосредан рад са децом-усвајање знања о холистичкој природи развоја детета; умења за креирање подстицајног окружења за учење.
Разумевање процеса учења кроз односе-креирање подстицајног социјалног окружења; разумевање појма привржености, развој осетљивости за препознавање квалитета образаца привржености и импликације на грађење односа; разумевање односа као „подупирача“ учења; шта је за дете важно у односима; како одрасли граде односе. Разумевање процеса учења у контексту креирање подстицајног физичког окружења; простор као део реалног програма; функционално опремање и коришћење заједничких простора и радних соба. Разумевање процеса учења - деца уче оно што живе; како деца уче-теоријски приступ, развијање компетенција за целоживотно учење, интегрисано учење, неговање природне радозналости, заједничко разумевање игре као начина приступања свету.
Полазници познају различите обрасце привржености, различите потребе деце и спрам њих пружају подршку. Препознају различите ситуације учења. Учесници разумеју дете као активног учесника у учењу и живљењу у заједници. Учесници развијају партиципативни однос према детету. Учесници мењају уверења о својој улози у процесу заједничког учења деце и одраслих. Учесници редефинишу своју улогу - ка рефлексивном практичару, истраживачу, креатору реалног програма. Учесници разумеју окружење као неодвојиви део програма и подржани су да стварају подстицајно окружење за учење - социјално и физичко. Учесници разумеју интергисано учење - јединство дечијих доживљаја, мисли и делања. Учесници препознају значај коришћења различитих места за учење.
- 1. дан
- Односи
- Пауза
- Ситуације учења
- Пауза
- Зашто нам је важан простор
- Пауза
- Деца уче оно што живе
30
дана:
1
бодова:
8
2500 динара по учеснику. У цену су урачунати хонорари за реализаторе, материјал и путни трошкови реализатора, а нису урачнунати порези и доприноси које сноси наручилац обуке.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Чока | Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић | 30 | 3.95 |
2 | Кикинда | Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић | 29 | 3.98 |
3 | Оџаци | Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић | 28 | 3.94 |
4 | Нови Сад | Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић | 28 | 3.96 |
5 | Нови Сад | Јована Тукоди, Сандра Кампел Митић, Тања Савић | 28 | 3.95 |
Укупно учесника: 143 | Просечна оцена: 3.96