Комуникацијске вештине у школи – прихватање различитости и превазилажење конфликата
Каталошки број програма: 86
Не
Висока школа за пословну економију и предузетништво, Митрополита Петра 8, Београд, info@vspep.edu.rs, 0112762194
Слађана Вујичић, sladjana.vujicic@vspep.edu.rs, 0112762194, 0690278527
Виолета Кецман, доктор наука о уметностима, Пета београдска гимназија; Зорана Никитовић, Доктор економских наука, Висока школа за пословну економију и предузетништв; Александра Голубовић-Стојановић, Доктор психологије у организацији, Висока пословна школа струковних студија „Проф. др
Виолета Кецман, доктор наука о уметностима, Пета београдска гимназија; Зорана Никитовић, Доктор економских наука, Висока школа за пословну економију и предузетништв; Александра Голубовић-Стојановић, Доктор психологије у организацији, Висока пословна школа струковних студија „Проф. др; Маја Цогољевић, Доктор економских наука, Висока школа за пословну економију и предузетништв
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Стицање и развијање комуникацијских капацитета наставника и сарадника, потребних за унапређивање и одржавање квалитетних међуљудских односа у школи.
Унапређивање капацитета наставника и сарадника за прихватање различитости и развијање флексибилности у међуљудским односима. Обучавање наставника и сарадника за конструктивно вођење дијалога и превазилажење конфликтних ситуација у међусобним односима, као и у односима са ученицима и родитељима. Развијање осећаја припадности и професионалне одговорности учесника према колегама и ученицима. Јачање компетенција учесника за подстицање комуниколошких компетенција ученика и родитеља, у циљу развијања толеранције, сарадње и хуманистичких идеја. Развијање осећаја припадности и професионалне одговорности наставника и сарадника за развој социјалних вештина ученика.
Очекује се да ће по завршетку обуке учесници бити оспособљени за успешну и одговорну комуникацијуу школи, засновану на идејама толеранције и међусобног уважавања свих учесника у комуникацији. Очекује се да ће учесници, по завршетку обуке, развијати међусобне професионалне односе у школи, као и подстицајно утицати на развој квалитетних односа међу ученицима. Након завршене обуке, очекује се да ће учесници бити у стању да научене вежбе и радионице из области комуникологије успешно употребе у реализацији наставних и ваннаставних активности. По завршетку обуке, учесници ће бити оспособљени да на време препознају потенцијално конфликтне ситуације у школи, као и да превентивно делују на њихово превазилажење.
- 1. дан
- Комуникацијске вештине у школи
- Пауза
- Конфликти у школи као шанса за ново учење
- Пауза за ручак
- Шест засебних корака у превазилажењу конфликата
- Пауза
- Израда припреме за угледни час
- Евалуација семинара и попуњавање упитника за учеснике
30
дана:
1
бодова:
8
1.500 (хиљаду и пет стотина динара) У цену су урачунати трошкови пута и хонорари аутора/реализатора, потрошни материјал, израда и издавање уверења.