Инклузија по мери детета
Каталошки број програма: 247
Не
Институт за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић", Господар Јованова 35, iefpg@iefpg.org.rs, 0113208511
др сци Љиљана Јеличић, lilijen@ymail.com, 0113208519, 0642214295
Мирјана Совиљ, Доктор наука, ИЕФПГ, ЦУЖА ; Силвана Пунишић, Доктор наука, ИЕФПГ, ЦУЖА ; Славица Максимовић, Доктор наука, ИЕФПГ, ЦУЖА ; Вања Ненадовић, доктор наука, ИЕФПГ
Мирјана Совиљ, Доктор наука, ИЕФПГ, ЦУЖА ; Силвана Пунишић, Доктор наука, ИЕФПГ, ЦУЖА ; Славица Максимовић, Доктор наука, ИЕФПГ, ЦУЖА ; Љиљана Јеличић, Доктор наука, ИЕФПГ, ЦУЖА; Милица Ћировић, Студент докторских студија , ИЕФПГ; Вања Ненадовић, доктор наука, ИЕФПГ; Маша Марисављевић, асистент, докторанд, ИЕФПГ, ЦУЖА, Универзитет Сингидунум, Факултет за медије и комуникације
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Стицање и унапређење знања о препознавању поремећаја, врстама поремећаја и атипичностима које могу угрозити дечији развој и учење, и моделирање наставе за децу у инклузији.
Стицање и унапређење знања о врстама, узроцима, препознавању и клиничкој слици поремећаја и структуирање оптималних васпитно-образовних модела за децу у инклузији. Усвајање општих комуникацијских модела намењених деци у инклузији. Усвајање специфичних комуникацијских модела за децу у инклузији. Израда комуникацијског модела према педагошком профилу детета у инклузији.
По завршетку обуке наставници ће поседовати знање о најучесталијим врстама развојних поремећаја, узроцима настанка поремећаја и њиховим последицама по способности за учење што ће им омогућити да: aдекватнијe проценe потенцијалe детета, лакше израде педагошки профил детета и структуирају најоптималније васпитно-образовне моделе за децу у иклузији.
- 1. дан
- Поремећаји говора и језика
- Поремећаји читања и писања (развојна дислексија и/или развојна дисграфија)
- Поремећаји пажње и концентрације
- Радионица
- 2. дан
- Емоционални поремећаји и поремећаји понашања
- Остали развојни поремећаји
- Социјална, културна и материјална депривација
- Радионица
- Тестирање и анкетирање
30
дана:
2
бодова:
16
3.600,00 РСД Надокнада предвачима, радни материјал. У цену нису урачунати трошкови пута и смештаја уколико се семинар реализује ван територије Београда.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Udruženje roditelja "Podrži me" Kosovska Mitrovica, Nemanjina bb, Kosovska Mitrovica | Мирјана Совиљ, Љиљана Јеличић, Милица Ћировић | 30 | 3.97 |
2 | Nevladina organizacija "Santa Marija", Kralja Petra I br.55, Zvečan | Мирјана Совиљ, Љиљана Јеличић | 30 | 3.99 |
Укупно учесника: 60 | Просечна оцена: 3.98