Мапе ума у образовно-васпитном процесу
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 592
Да
Образовно креативни центар, Д.Р.Бобија 6/1 19210 Бор, info@okc.rs, 0642863080
Зоран Милојевић, profesor.zoran@gmail.com, 0642863080, 0642863080
Милан Јовановић, Мастер историчар, ОШ Раде Драинац; Драгана Ћурчић, , Економско-трговинска школа, Бечеј; Весна Тутуновић, , ОШ „Иво Андрић“ Београд
Милан Јовановић, Мастер историчар, ОШ Раде Драинац; Драгана Ћурчић, , Економско-трговинска школа, Бечеј; Весна Тутуновић, , ОШ „Иво Андрић“ Београд
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Примена мапе ума у циљу увођења иновација у образовно-васпитни процес на принципима активног учења и креативног рада, јачања стручних компетенција наставника/васпитача, оснаживања компетенција ученика/деце и њиховог оспособљавања за самостални рад.
- Планирање наставе на основу техника које подстичу ученике/децу на активност, разумевање текста и развијање мотивације у процесу учења. - Оспособљавање учесника да у наставном процесу користе методу брејнсторминг и подучавају ученике/децу њеном коришћењу. - Оспособљавање учесника да у наставном процесу користе методу менталне мапе у дигиталној форми и подучавају ученике/децу њеном коришћењу. - Оспособљавање учесника да користе методу менталне мапе у свакодневном животу. - Оспособљавање учесника да подучавају ученике/децу како да методу менталне мапе примењују у свакодневном животу.
Након савладане обуке очекује се да ће учесници: - унапредити компетенције за поучавање и учење, - разумети значај и овладати методом брејнсторминг, - разумети значај и усвојити методу мапе ума, - разликовати вредност мапе ума у односу на линеарну белешку, - развити отвореност према другачијим методама преноса и усвајања знања и вештина, - умети да стечена знања и вештине пренесу ученицима/деци и тако унапреде њихове компетенције, - савладати коришћење најмање једног онлајн алата за израду мапе ума.
- 1. недеља
- Шта је мапа ума, чему служи и како је направити?
- 2. недеља
- Какве су мапе ума у акцији?
- Како сте планирали примену мапе ума у сценарију за час?
45
недеља:
2
бодова:
16
Цена по учеснику износи 4000 динара. У цену је урачуната: накнада реализатора, израда и дистрибуција наставног радног материјала, одржавање сервера и система за учење на даљину.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Милан Јовановић, Весна Тутуновић | 18 | 3.96 | |
2 | Милан Јовановић, Весна Тутуновић | 35 | 3.98 | |
3 | Милан Јовановић, Драгана Ћурчић | 11 | 3.98 | |
4 | Милан Јовановић, Драгана Ћурчић | 5 | 4 | |
5 | Милан Јовановић, Драгана Ћурчић | 5 | 4 | |
6 | Милан Јовановић, Драгана Ћурчић | 5 | 4 | |
7 | Милан Јовановић, Драгана Ћурчић | 11 | 4 | |
8 | Милан Јовановић, Драгана Ћурчић | 9 | 4 | |
9 | Милан Јовановић | 40 | 3.98 |
Укупно учесника: 139 | Просечна оцена: 3.99