Како помоћи детету да превазиђе кризне животне ситуације
Каталошки број програма: 71
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Бранка Граховац, магистар наука, предшколска установа „Драгољуб Удицки“ Кикинда
Бранка Граховац, магистар наука, предшколска установа „Драгољуб Удицки“ Кикинда; Марија Белензада, Мастер, Пројекат „Инклузивно предшколско васпитање и образ
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
•Оспособити просветне раднике за препознавање и помоћ деци у кризним животним ситуацијама помоћу вештина емпатијске комуникације. •Вежбање саосећајне комуникације изражавањем емоција и потреба карактеристичним за кризне животне ситуације
•Упознавање са појмом и врстама криза, са осећањима и симптомима који их прате •Препознавање осећања и потреба деце код преживаљавања кризних ситуација •Препознавање личних осећања и потреба у ситуацији суочавања са кризним животним ситуацијама деце, пружање емпатије себи •Развој понашања емоционалне интелигенције због значаја у превазилажењу криза •Трансфер вештина ненасилне комуникације на остале домене професионалног и личног живота
По завршетку обуке учесници ће: •Бити оспособљени за примену емпатијске комуникације у различитим кризним животним ситуацијама деце •Бити оспособљени за примену емпатијске комуникације на различите домене професионалног и личног живота •Бити оспособљени да примењују конструктивне поступке у решавању развојних проблема •Боље разумети развој деце •Разумети важност сарадње са свим партнерима у васпитно-образовном раду
- 1. дан
- Појам животне кризе
- Модел ненасилне комуникације(емпатијска, жирафећа комуникација)
- Дете и кризне животне ситуације
- Криза као шанса
30
дана:
1
бодова:
8
45.000,00 РСД + путни трошкови.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ПУ Љиг | Бранка Граховац, Марија Белензада | 30 | 3.97 |
2 | ПУ Палилула, вртић "Мали принц" Београд | Бранка Граховац, Марија Белензада | 26 | 4 |
3 | Центар за стручно усавршавање Кикинда | Бранка Граховац, Марија Белензада | 28 | 3.99 |
4 | ПУ "Милица Ножица" Ваљево | Бранка Граховац, Марија Белензада | 30 | 3.98 |
5 | ОШ "Милутин и Драгиња Тодоровић" Крагујевац | Бранка Граховац, Марија Белензада | 30 | 3.83 |
6 | ПУ "Јелица Обрадовић" Младеновац | Бранка Граховац, Марија Белензада | 30 | 3.99 |
7 | ШОСОВ "Братство" Бечеј | Бранка Граховац, Марија Белензада | 27 | 3.94 |
8 | Центар за стручно усавршавање Сомбор | Бранка Граховац, Марија Белензада | 28 | 3.94 |
9 | Центар за стручно усавршавање Шабац | Бранка Граховац, Марија Белензада | 28 | 3.95 |
10 | ПУ "Слава Ковић" Богатић | Бранка Граховац, Марија Белензада | 30 | 3.94 |
11 | ПУ "Земља чуда" Нови Сад | Бранка Граховац, Марија Белензада | 30 | 3.94 |
12 | ОШ "Свети Сава" Краљево | Бранка Граховац, Марија Белензада | 26 | 3.95 |
Укупно учесника: 343 | Просечна оцена: 3.95