Читај између редова - учење за будућност

Каталошки број програма: 783  

Не

Школски центар за савремено образовање, Пожешка 60, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578838

Ивана Томовић, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578865

Марија Стошић, , ОШ „Вук Караџић“ Краљево; Јасна Јанковић, Професор књижевности и српског језика, СШ „Правно-пословна школа“ Београд; Наташа Богдановић, професор разредне наставе, ОШ “Љупче Николић” Алексинац

Јасна Јанковић, Професор књижевности и српског језика, СШ „Правно-пословна школа“ Београд; Наташа Богдановић, професор разредне наставе, ОШ “Љупче Николић” Алексинац

општа питања наставе

наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција

Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)

Развијање знања, вештина и компетенција наставника у области имформационе и медијске писмености и оспособљавање за примену метода и техника рада у наставном процесу којима се утиче на развој ИМП-а код ученика и врши подстицај ка целоживотном учењу.

Развијање знања и ставова полазника о значају и улози информационе и медијске писмености у образовању младих. Развијање знања и вештина полазника за примену метода и техника рада са ученицима којима се утиче на развој информационе и медијске писмености кроз постојеће програме наставе и учења. Развијање знања и вештина полазника у одабиру и примени дигиталних материјала у наставном процесу којима се утиче на развој информационих и медисјких писмености код ученика. Развијање знања, вештина и ставова полазника у процени квалитета дигиталних материјала, значају дизајна медија као сегмента информационе и медијске писмености и одговорној комуникацији путем интернета у погледу заштите ауторских права и података о личности.

По завршеној обуци полазник зна и у стању је да: -разуме место, улогу и значај информационе и медијске писмености у образовању младих; - утиче на развој информационе и медијске писмености код ученика кроз организацију и реализацију разноврсних активности у оквирима важећих програма наставе и учења; - примени методе и технике рада са ученицима за развој информационе и медијске писмености; -изврши квалтетан одабир дигиталног и другог материјала за примену у наставном процесу за развој информационе и медијске писмености. Полазници ће имати развијене ставове у погледу: -дизајна медија и квалитета дигиталних материјала путем којих комуницира посредством интернета; - поштовања и заштите ауторских права и података о личности.

  • 1. дан
    • Информациона и медијска писменост - појам, значај и улога у образовању и васпитању младих
    • Учење и образовање за ИМП (информациону и медијску писменост)
    • Информационо-комуникационе технологије у функцији развоја информационе и медијске писмености
    • Комуникација путем дигиталних медија у функцији развоја информационе и медијске писмености
    • Конкретизација садржаја програма обуке кроз примену наученог

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику износи 1500 динара. У цену је урачуната накнада реализатора, порези, доприноси, трошкови Центра, трошкови за набавку и израду радног материјала за реализацију програма обуке и материјала за полазнике.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 Београд, Основна школа ”Ђорђе Крстић” Јасна Јанковић, Наташа Богдановић 30 3.68

Укупно учесника: 30 | Просечна оцена: 3.68