Психоактивне супстанце и млади - борба емоција и знања

Каталошки број програма: 322  

Не

Градски завод за јавно здравље, Београд, Булeвaр дeспoтa Стeфaнa 54a, Београд, info@zdravlje.org.rs, 0112078600

Немања Стефановић, nemanja.stefanovic@zdravlje.org.rs, 0112078643, 0628735256

Немања Стефановић, Доктор медицине, Градски завод за јавно здравље, Београд; Светлана Младеновић Јанковић, Магистар медицинских наука, Градски завод за јавно здравље, Београд; Анђелка Грујичић, Доктор медицине, мастер јавног здравља, Градски завод за јавно здравље Београд

Миодраг Савовић, Дипломирани математичар, Министарство просвете, науке и технолошког развоја; Немања Стефановић, Доктор медицине, Градски завод за јавно здравље, Београд; Јелена Станковић, ВСС, У.Г. "МојаОаза"; Слађана Луковић, Мастер, студент докторских академских ст, Педагошки факултет у Ужицу, Универзитет у Крагујев; Мирослав Матијевић, Дипломирани новинар, Градски завод за јавно здравље Београд; Снежана Параносић, мастер II степена, „Четврта гимназија у Београду“; Драгана Петровић Косановић, Дипломирани биолог, Министарство просвете, науке и технолошког развоја; Светлана Младеновић Јанковић, Магистар медицинских наука, Градски завод за јавно здравље, Београд; Анђелка Грујичић, Доктор медицине, мастер јавног здравља, Градски завод за јавно здравље Београд

здравствено васпитање

наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима;
стручни сарадник у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима

Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)

Унапређење компетенција и знања наставника, васпитача и стручних сарадника у средњим школама и домовима ученика за спровођење програма превенције злоупотребе психоактивних супстанци (ПАС) и промоције здравих стилова живота у популацији средњошколаца

• Унапређење знања полазника о односу емоција и ризичног понашања ученика. • Унапређење знања полазника о значају примарне превенције са освртом на значај развоја личних и социјалних вештина ученика. • Оспособљавање полазника за одабир и примену одговарајућих метода рада, усаглашених са Међународним стандардима за превенцију употребе дрога међу ученицима • Оспособљавање полазника да код ученика развијају активан приступ у превенцији злоупотребе ПАС кроз унапређење критичког мишљења на теме од значаја за здравље. • Оспособљавање полазника за одабир и правилно коришћење релевантних извора информација на тему превенције злоупотребе ПАС • Унапређење знања полазника о значају аргументованог полемисања на теме које се тичу коришћења ПАС.

Полазници након обуке: • Разумеју однос емоција и ризичног понашања код ученика. • Разумеју значај примарне превенције и значај развоја личних и социјалних вештина ученика у циљу превенције злоупотребе ПАС. • Умеју да одаберу и примене методе у раду које одговарају Међународним стандардима за превенцију употребе дрога међу ученицима. • Умеју да спроводе интерактивни рад са ученицима на тему превенције злоупотребе психоактивних супстанци, уз постављање ученика у центар активности. • Умеју да одаберу и на одговарајући начин користе релевантне изворе информација на тему превенције злоупотребе ПАС. • Разумеју значај аргументованог полемисања на теме од значаја за здравље и превенцију злоупотребе ПАС.

  • 1. дан
    • Тема 1. Млади и психоактивне супстанце
    • Пауза
    • Тема 2. Спрега осећања и понашања
    • Пауза
    • Тема 3. Од стереотипног до критичког мишљења
    • Пауза
    • Тема 4. Одбрана знања

30

дана: 1
бодова: 8

2.800 РСД по учеснику Спецификација трошкова: • Накнаде за реализаторе • Едукативни штампани материјал за полазнике • Потрошни материјал • Освежење током обуке

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 Градски завод за јавно здравље Београд Миодраг Савовић, Немања Стефановић, Слађана Луковић, Мирослав Матијевић, Снежана Параносић, Драгана Петровић Косановић, Светлана Младеновић Јанковић, Анђелка Грујичић 21 3.96
2 Градски завод за јавно здравље Београд Миодраг Савовић, Немања Стефановић, Слађана Луковић, Мирослав Матијевић, Снежана Параносић, Светлана Младеновић Јанковић, Анђелка Грујичић 28 3.49
3 Градски завод за јавно здравље Београд (Булевар деспота Стефана 54а, Београд) Немања Стефановић, Слађана Луковић, Мирослав Матијевић, Снежана Параносић, Драгана Петровић Косановић, Светлана Младеновић Јанковић, Анђелка Грујичић 21 3.18

Укупно учесника: 70 | Просечна оцена: 3.54