Развој креативног мишљења

Каталошки број програма: 722  

Не

Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384

Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074

Наташа Ћирић, мастер, ОШ „Чегар”, Ниш; Лидија Петковић, Дипломирани учитељ, ОШ „Добрила Стамболићˮ, Сврљиг

Наташа Ћирић, мастер, ОШ „Чегар”, Ниш; Лидија Петковић, Дипломирани учитељ, ОШ „Добрила Стамболићˮ, Сврљиг

општа питања наставе

наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција

Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)

Јачање професионалних компетенција наставника и стручних сарадника за примену метода и техника креативног мишљења, ради изградње знања која се могу применити у појединачним наставним предметима.

- Упознавање наставника са појмом и значајем креативног мишљења; - Стицање знања о методама и техникама развоја креативног мишљења; - Оснаживање наставника за примену ових метода и техника у настави и учењу; - Унапређивање квалитета и ефикасности процеса наставе и учења.

Полазници: - Планирају и организују наставу и учење усмерену на развој креативног мишљења ученика; - Реализују наставу и учење уз примену метода и техника за развој крееативног мишљења; - Функционално повезују методе и технике креативног мишљења са градивом из предмета који предају.

  • 1. дан
    • Увод
    • Појам и значај креативног мишљења
    • Методе и технике развоја креативног мишљења: Техника роле и метод упарених речи
    • Методе и технике развоја креативног мишљења: Метод СКАМПЕР и Техника постављања приче
    • Како ометамо и подстичемо креативност Стиховање

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.