Од свакодневног живота до функционалног знања - пројектна настава у пракси

Каталошки број програма: 1124  

Не

Мрежа РЦ и ЦСУ Србије, Немањина 23, Кикинда, mreza.centara@gmail.com, 0648762784

Душан Којић, mreza.centara@gmail.com, 015391599, 0648171755

Ремзо Дестовић , Дипломирани информатича, ОШ „Јован Јованвоић Змај“; Јелена Кенић, Дипломирани математичар, ОШ “Др Драгиша Мишовић”, Чачак; Аница Тричковић, , ОШ “Топлички хероји”, Житорађа

Ремзо Дестовић , Дипломирани информатича, ОШ „Јован Јованвоић Змај“; Јелена Кенић, Дипломирани математичар, ОШ “Др Драгиша Мишовић”, Чачак; Аница Тричковић, , ОШ “Топлички хероји”, Житорађа

општа питања наставе

наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција

Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)

Оспособљање наставника за примену пројектне наставе, у циљу развоја функционалних знања ученика и унапређења наставе

Оспособљавање наставника да препознају релевантне ситуације погодне за теме пројеката који доприносе постизању задатих исхода, мотивисању ученика и развијању компетенција неопходних за 21. век; Оспособљавање наставника за формулисање циљева и планирање наставе у којој је заступљена корелација више предмета; Оспособљавање наставника за повезивање школског градива са појавама и проблемима из стварног живота; Упознавање наставника са циљевима одрживог развоја и појмовима СТЕМ и СТЕАМ; Упознавање наставника са различитим интернет платформама у оквиру којих се може наћи инспирација за рад и остварити професионална сарадња; Упознавање наставника са могућностима професионалног повезивања у циљу размене идеја и покретања заједничких пројеката.

Наставници ће бити у стању да: • осмисле пројекте који доприносе постизању задатих исхода, мотивисању ученика и развијању кључних компетенција; • формулишу циљеве и планирају наставу у којој је заступљена корелација више предмета; • повежу школски програм са проблемима и појавама из стварног живота; • пронађу инспирацију на интернет платформама за своје пројекте, као и начине да се повежу са колегама истих интересовања.

  • 1. дан
    • Тема 1: Осврт на резултате ПИСА тестирања
    • Тема 2: Исходи, међупредметне компетенције, СТЕМ, СТЕАМ и Циљеви одрживог развоја
    • Пауза
    • Тема 2: Исходи, међупредметне компетенције, СТЕМ, СТЕАМ и Циљеви одрживог развоја - НАСТАВАК
    • Тема 3: Активности прилагођене различитим типовима ученика
    • Пауза
    • Тема 3: Активности прилагођене различитим типовима ученика - НАСТАВАК
    • Тема 4: Платформе за међународну сарадњу и завршна радионица
    • Пауза
    • Тема 4: Платформе за међународну сарадњу и завршна радионица - НАСТАВАК

30

дана: 1
бодова: 8

2.000,00 динара по учеснику, за групу од 30 учесника ( 60.000,00 бруто). Цена покрива хонорар реализатора, трошкове материјала, штампања уверења, административне трошкове. У цену нису урачунати путни трошкови и евентуална потреба за смештајем предавача уколико је километража већа од 300 км у једном правцу (пут од места становања предавача до места реализације семинара).