Од свакодневног живота до функционалног знања - пројектна настава у пракси
Каталошки број програма: 1124
Не
Мрежа РЦ и ЦСУ Србије, Немањина 23, Кикинда, mreza.centara@gmail.com, 0648762784
Душан Којић, mreza.centara@gmail.com, 015391599, 0648171755
Ремзо Дестовић , Дипломирани информатича, ОШ „Јован Јованвоић Змај“; Јелена Кенић, Дипломирани математичар, ОШ “Др Драгиша Мишовић”, Чачак; Аница Тричковић, , ОШ “Топлички хероји”, Житорађа
Ремзо Дестовић , Дипломирани информатича, ОШ „Јован Јованвоић Змај“; Јелена Кенић, Дипломирани математичар, ОШ “Др Драгиша Мишовић”, Чачак; Аница Тричковић, , ОШ “Топлички хероји”, Житорађа
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Оспособљање наставника за примену пројектне наставе, у циљу развоја функционалних знања ученика и унапређења наставе
Оспособљавање наставника да препознају релевантне ситуације погодне за теме пројеката који доприносе постизању задатих исхода, мотивисању ученика и развијању компетенција неопходних за 21. век; Оспособљавање наставника за формулисање циљева и планирање наставе у којој је заступљена корелација више предмета; Оспособљавање наставника за повезивање школског градива са појавама и проблемима из стварног живота; Упознавање наставника са циљевима одрживог развоја и појмовима СТЕМ и СТЕАМ; Упознавање наставника са различитим интернет платформама у оквиру којих се може наћи инспирација за рад и остварити професионална сарадња; Упознавање наставника са могућностима професионалног повезивања у циљу размене идеја и покретања заједничких пројеката.
Наставници ће бити у стању да: • осмисле пројекте који доприносе постизању задатих исхода, мотивисању ученика и развијању кључних компетенција; • формулишу циљеве и планирају наставу у којој је заступљена корелација више предмета; • повежу школски програм са проблемима и појавама из стварног живота; • пронађу инспирацију на интернет платформама за своје пројекте, као и начине да се повежу са колегама истих интересовања.
- 1. дан
- Тема 1: Осврт на резултате ПИСА тестирања
- Тема 2: Исходи, међупредметне компетенције, СТЕМ, СТЕАМ и Циљеви одрживог развоја
- Пауза
- Тема 2: Исходи, међупредметне компетенције, СТЕМ, СТЕАМ и Циљеви одрживог развоја - НАСТАВАК
- Тема 3: Активности прилагођене различитим типовима ученика
- Пауза
- Тема 3: Активности прилагођене различитим типовима ученика - НАСТАВАК
- Тема 4: Платформе за међународну сарадњу и завршна радионица
- Пауза
- Тема 4: Платформе за међународну сарадњу и завршна радионица - НАСТАВАК
30
дана:
1
бодова:
8
2.000,00 динара по учеснику, за групу од 30 учесника ( 60.000,00 бруто). Цена покрива хонорар реализатора, трошкове материјала, штампања уверења, административне трошкове. У цену нису урачунати путни трошкови и евентуална потреба за смештајем предавача уколико је километража већа од 300 км у једном правцу (пут од места становања предавача до места реализације семинара).