Настава усмерена на ученика постмиленијумске генерације
Каталошки број програма: 624
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
Зорица Панић, дипломорани психолог , Десета гимназија „Михајло Пупин“; Невенка Драшковић Ивановић, , Прва економска школа; Оливера Мишић, Дипл. филолог енглеског јез. и књиж., Прва економска школа, Београд
Зорица Панић, дипломорани психолог , Десета гимназија „Михајло Пупин“; Невенка Драшковић Ивановић, , Прва економска школа; Оливера Мишић, Дипл. филолог енглеског јез. и књиж., Прва економска школа, Београд
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Унапређивање компетенција наставника за примену метода рада које су прилагођене карактеристикама, потребама и стилу учења ученика постмиленијумске генерације
Упознавање наставника са карактеристикама ученика постмиленијумске генерације, (особине, образовне потребе, начин учења и стицања знања); Упознавање наставника са стратегијама учења које су прилагођене потребама, карактеристикама и стилу учења ученика постмиленијумске генерације; Разматрање предности, недостатака и ограничења коришћења нових технологија у настави и улоге наставника; Разумевање контекста у коме ће се реализовати настава усмерена на потребе савременог ученика и услова за успешну примену наставних метода усмерених на ученике постмиленијумске генерације.
Наставници ће дефинисати особине, образовне потребе, начин учења и стицања знања својих ученика; Наставници ће идентификовати стратегије учења које су прилагођене њиховим ученицима; Наставници ће анализирати предности и ограничења у коришћењу нових технологија у настави; Наставници ће интерпретирати контекст у коме се реализује настава и процењивати своју улогу у примени нових технологија у свакодневној школској пракси.
- 1. дан
- Уводни део
- Ученик постмиленијумске генерације у савременој школи
- Како уче припадници посмиленијумске генерације
- Стратегије у учењу и настави прилагођене ученицима нове генерације
- Нове технологије у савременој настави
- Улога наставника
- Услови за успешну примену наставних метода усмерених на ученика савременог доба
- Евалуација. Сумирање и евалуација обуке
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Горњи Милановац, ОШ "Десанка Максимовић" | Невенка Драшковић Ивановић, Оливера Мишић | 38 | 3.7 |
2 | Земун, Медицинска школа "Надежда Петровић" | Невенка Драшковић Ивановић, Оливера Мишић | 29 | 3.8 |
Укупно учесника: 67 | Просечна оцена: 3.75