Корак по корак ка квалитетном инклузивном образовању

Каталошки број програма: 93  

Не

Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384

Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074

Милева Мојић, Дипломирани педагог, „Прва основна школа“ Ваљево; Ана Ракић, Мастер психолог, ОШ „Андра Савчић“ Ваљево

Милева Мојић, Дипломирани педагог, „Прва основна школа“ Ваљево; Ана Ракић, Мастер психолог, ОШ „Андра Савчић“ Ваљево; Ивана Пецикоза, Дипломирани математичар, Прва основна школа“ Ваљево; Марица Николовски, Професор разредне наставе , Основна школа „ Миле Дубљевић „ Лајковац

васпитни рад

наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика ;
директор/помоћник директора - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција

Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)

Унапређење компетенција наставника за рад са ученицима којима је потребна додатна подршка у учењу, као и ученицима који потичу из осетљивих група адекватном употребом процедура и техника инклузивног образовања.

-Развијање мотивације наставника за рад са ученицима којима је потребна додатна подршка. -Стварање позитивне климе у учионици и услова да сваки ученик буде успешан. - Развијање компетенција наставника за рад са ученицима из осетљивих група у циљу превенције осипања ученика. -Употреба различитих метода и техника рада у циљу постизања напретка ученика. - Развијање сарадничког односа са родитељима. - Упознавање са техникама оцењивања и вредновања напретка ученика којима је потрбна додатна подршка.

Учесници обуке могу самостално да идентификују ученике којима је потребна додатна подршка у учењу. Учесници обуке знају како да помогну у учењу и напредовању ученицима из осетљивих социјалних група. Учесници обуке знају да наведу јаке и слабе стране сваког ученика. Учесници обуке могу самостално да израде ИОП. Учесници обуке умеју да дефинишу и вреднују активности планиране индивидуалним образовним планом. Учесници обуке разумеју улогу и функцију родитеља у реализацији ИОП-а. Учесници обуке умеју да вреднују напредак ученика којима је потребна додатна подршка у складу са Правилником о оцењивању. Учесници обуке познају процедуре којима у образовни процес могу да укључе стручњаке из других институција/невладиних организација.

  • 1. дан
    • Законски оквир инклузивног образовања
    • Педагошки профил ученика као путоказ ка индивидуализованом начину рада
    • Има ли оцене 1 у инклузији¬?
    • Унутрашњи и спољашњи сараднички круг
    • Од плана до процене- Израда ИОП-а

30

дана: 1
бодова: 8

Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 Земун, Медицинска школа "Надежда Петровић", Наде Димић 4 Милева Мојић, Ана Ракић 30 3.87
2 Београд, ОШ "Веселин Маслеша", Кумодрашка 72 Ана Ракић, Ивана Пецикоза 29 3.74
3 Гајдобра, ОШ "Алекса Шантић" Ивана Пецикоза, Марица Николовски 23 3.91
4 Дивци, ОШ "Стеван Филиповић" Милева Мојић, Ана Ракић 20 3.99
5 Сремска Каменица, ОШ "Јован Јовановић Змај" Ивана Пецикоза, Марица Николовски 28 3.55
6 Ваљево, Техничка школа Милева Мојић, Ивана Пецикоза 29 3.88
7 Ваљево, Прва основна школа Ана Ракић, Марица Николовски 30 4
8 Осечина, ОВЦ "Браћа Недић" Милева Мојић, Ивана Пецикоза 28 3.9
9 Ваљевска Каменица, ОШ "Милован Глишић" Милева Мојић, Ивана Пецикоза 20 3.88
10 Ставе, ОШ "Илија Бирчанин" Милева Мојић, Ивана Пецикоза 21 3.86
11 Бранковина, ОШ "Прота Матеја Ненадовић" Милева Мојић, Марица Николовски 27 3.97
12 Бела Црква, ОШ "Жикица Јовановић Шпанац" Милева Мојић, Марица Николовски 29 3.97

Укупно учесника: 314 | Просечна оцена: 3.88