Корак по корак ка квалитетном инклузивном образовању
Каталошки број програма: 93
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
Милева Мојић, Дипломирани педагог, „Прва основна школа“ Ваљево; Ана Ракић, Мастер психолог, ОШ „Андра Савчић“ Ваљево
Милева Мојић, Дипломирани педагог, „Прва основна школа“ Ваљево; Ана Ракић, Мастер психолог, ОШ „Андра Савчић“ Ваљево; Ивана Пецикоза, Дипломирани математичар, Прва основна школа“ Ваљево; Марица Николовски, Професор разредне наставе , Основна школа „ Миле Дубљевић „ Лајковац
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
директор/помоћник директора - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Унапређење компетенција наставника за рад са ученицима којима је потребна додатна подршка у учењу, као и ученицима који потичу из осетљивих група адекватном употребом процедура и техника инклузивног образовања.
-Развијање мотивације наставника за рад са ученицима којима је потребна додатна подршка. -Стварање позитивне климе у учионици и услова да сваки ученик буде успешан. - Развијање компетенција наставника за рад са ученицима из осетљивих група у циљу превенције осипања ученика. -Употреба различитих метода и техника рада у циљу постизања напретка ученика. - Развијање сарадничког односа са родитељима. - Упознавање са техникама оцењивања и вредновања напретка ученика којима је потрбна додатна подршка.
Учесници обуке могу самостално да идентификују ученике којима је потребна додатна подршка у учењу. Учесници обуке знају како да помогну у учењу и напредовању ученицима из осетљивих социјалних група. Учесници обуке знају да наведу јаке и слабе стране сваког ученика. Учесници обуке могу самостално да израде ИОП. Учесници обуке умеју да дефинишу и вреднују активности планиране индивидуалним образовним планом. Учесници обуке разумеју улогу и функцију родитеља у реализацији ИОП-а. Учесници обуке умеју да вреднују напредак ученика којима је потребна додатна подршка у складу са Правилником о оцењивању. Учесници обуке познају процедуре којима у образовни процес могу да укључе стручњаке из других институција/невладиних организација.
- 1. дан
- Законски оквир инклузивног образовања
- Педагошки профил ученика као путоказ ка индивидуализованом начину рада
- Има ли оцене 1 у инклузији¬?
- Унутрашњи и спољашњи сараднички круг
- Од плана до процене- Израда ИОП-а
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Земун, Медицинска школа "Надежда Петровић", Наде Димић 4 | Милева Мојић, Ана Ракић | 30 | 3.87 |
2 | Београд, ОШ "Веселин Маслеша", Кумодрашка 72 | Ана Ракић, Ивана Пецикоза | 29 | 3.74 |
3 | Гајдобра, ОШ "Алекса Шантић" | Ивана Пецикоза, Марица Николовски | 23 | 3.91 |
4 | Дивци, ОШ "Стеван Филиповић" | Милева Мојић, Ана Ракић | 20 | 3.99 |
5 | Сремска Каменица, ОШ "Јован Јовановић Змај" | Ивана Пецикоза, Марица Николовски | 28 | 3.55 |
6 | Ваљево, Техничка школа | Милева Мојић, Ивана Пецикоза | 29 | 3.88 |
Укупно учесника: 159 | Просечна оцена: 3.82