Претпоставке успешне наставе
Каталошки број програма: 683
Не
Центар за примењену педагогију, Рада Кончара 16, 11080 Земун, jasmina_krnjajic@yahoo.com, 0112198585, 0656426176
Ивана Јеремић, ivanaebooks@gmail.com, 0113434021, 0643331645
Стеван Крњајић, Магистар педагошких наука , Центар за примењену педагогију ; Ивана Луковић Јеремић, Доктор педагошких наука , Филозофски факултет Универзитета у Београду ; Јасмина Крњајић, Дипломирани педагог , ОШ "Илија Бирчанин" Земун Поље
Стеван Крњајић, Магистар педагошких наука , Центар за примењену педагогију ; Ивана Луковић Јеремић, Доктор педагошких наука , Филозофски факултет Универзитета у Београду ; Јасмина Крњајић, Дипломирани педагог , ОШ "Илија Бирчанин" Земун Поље
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
Унапређивање стручних - предметно методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Стицање општих педагошких и специфичних дидактичко-методичких знања и вештина за ефикасну реализацију савремене наставе и учења.
Оспособљавање наставника за: (а) препознавање и превенцију агресивног понашања ученика, (б) стварање средине подстицајне за учење, (в) превладавање професионалног стреса, (г) успостављање позитивних социјалних односа међу ученицима.
На теоријском плану – проширивање општих педагошких и специфичних дидактичко-методичких знања и вештина у циљу осавремењивања процеса наставе и учења, а на практичном плану – оспособљавање наставника за: (а) предупређивање агресивног понашања ученика, (б) стварање средине подстицајне за учење, (в) превладавање професионалног стреса, (г) успостављање позитивних социјалних односа међу ученицима.
- 1. дан
- Мр Стеван Крњајић АГРЕСИВНО ПОНАШАЊЕ УЧЕНИКА: УЗРОЦИ, ПОСЛЕДИЦЕ И ПРЕВЕНЦИЈА
- Др Ивана Луковић Јеремић УЛОГА НАСТАВНИКА У СТВАРАЊУ СРЕДИНЕ ПОДСТИЦАЈНЕ ЗА УЧЕЊЕ
- Јасмина Крњајић УЗРОЦИ, ПОСЛЕДИЦЕ И СТРАТЕГИЈЕ ПРЕВЛАДАВАЊА НАСТАВНИКОВОГ СТРЕСА
30
дана:
1
бодова:
8
Укупна цена програма за једну групу до 30 наставника укључује: 25.000,00 динара плус путне трошкове и трошкове пореза и доприноса. Реализација програма и извршење уплате обавља се на основу уговора о ауторском делу између школе и реализатора програма.