ПРЕПОЗНАЈ И ПОДРЖИ ПОТЕНЦИЈАЛНО ДАРОВИТО ДЕТЕ
Каталошки број програма: 854
Не
Удружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642 , 0216338749
Радмила Петровић, petrovicradmila57@yahoo.com, 0646422642, 0646422642, 0216338749
Лада Маринковић, доктор психолошких наука, ВССОВ Нови Сад; Александра Марцикић, , Предшколска установа "Младост" Бачка Паланка; Снежана Јоцић, Мастер васпитач, Предшколска установа "Наша радост"
Лада Маринковић, доктор психолошких наука, ВССОВ Нови Сад; Александра Марцикић, , Предшколска установа "Младост" Бачка Паланка; Снежана Јоцић, Мастер васпитач, Предшколска установа "Наша радост"
предшколско васпитање и образовање
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Оснаживање васпитача и стручних сарадника за препознавање потенцијалне даровитости код деце предшколског узраста и пружање адекватне подршке.
- Упознавање васпитача и стручних сарадника са бихејвиоралним карактеристикама потенцијално даровите деце; - Унапређивање вештина интегрисаног приступа развоју потенцијала све деце и посебно оне које покаују високе потенцијале за постигнућа у различитим доменима развоја; - Едукација за примену инструмената за препознавање потенцијалне даровитости и креативности који су резултат домаћих истраживања и импицитних теорија васпитача; - Обогаћивање вештина и метода за подстицање развоја уочене потенцијалне даровитости применом интегрисаног приступа; - Развијање компетенција васпитача и стручних сарадника за укључивање родитеља као партнера у препознавању и развоју потенцијално даровите деце.
- Учесници су сензибилисани за препознавање потенцијалне даровитости. - Учесници умеју да примене инстументе за препознавање потенцијалне даровитости и креативности. - Учесници умеју да планирају одговорајућу подршку деци у складу са развојним потребама, документују промене. - Учесници умеју да креирају простор и односе који доприносе развоју потенцијала све деце а нарочито оне која показују високе потенцијале за висока постигнућа и продуктивност.
- 1. дан
- Значај раног развоја
- . Технике и знања потребна за препознавање потенцијалне даровитости
- Подржавање потенцијалне даровитости у различитим доменима кроз интегрисани приступ учењу
- Вештине и облици пружања подршке родитељима даровите деце
- Завршна евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
1500 дин по учеснику (укључен је материјал за учеснике и уверења) Није урачунат порез, путни трошков реализаотора и освежења у паузама.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Нови Бечеј | Лада Маринковић, Александра Марцикић | 22 | 3.94 |
2 | Нови Сад | Лада Маринковић, Александра Марцикић | 20 | 4 |
Укупно учесника: 42 | Просечна оцена: 3.97