Не постављај питање да ли волим читање
програм се изводи путем Интернета
Каталошки број програма: 4
Да
Друштво школских библиотекара Србије, Есад пашина 26, Геолошко-хидрометеоролошка школа ,,Милутин Миланковић", Београд, skolski.bibliotekari.djerkovic@gmail.com, 0693984728, 0638798067
Мирјана Радовановић Пејовић, skolski.bibliotekari.djerkovic@gmail.com, 0693984728, 0638798067
Биљана Вукашиновић, Мастер менаџер у образовању, ОШ "Нада Пурић" Ваљево; Бојана Лаловић-Милановић, Дипломирани, ОШ Нада Пурић Ваљево,Прота М. Ненадовић Бранковина
Ивана Ранковић, , „Деспот Стефан“ и „Доситеј Обрадовић" Крушевац; Биљана Вукашиновић, Мастер менаџер у образовању, ОШ "Нада Пурић" Ваљево; Бојана Лаловић-Милановић, Дипломирани, ОШ Нада Пурић Ваљево,Прота М. Ненадовић Бранковина; Мирјана Радовановић Пејовић, дипломирани филолог опште књижевности и , ОШ „Душан Јерковић“ Ужице; Ана Дуковић, дипломирани филолог опште књижевности и , ОШ „Душан Јерковић“ Ужице, ОШ „Алекса Дејовић“ Сев
библиотекарство
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређење образовно васпитне праксе и компетенција ученика за читање као фактора целоживотног учења кроз радионичарски рад.
- Схватање важности читања за децу свих узраста - Оснаживање полазника за примену различитих модела наставе - Унапређење капацитета наставника и стручних сарадника за решавање проблемских ситуација у установи - Јачање компетенција наставника и стручних сарадника за примену ИКТ-а у настави - Едукација о могућностима примене радионичарског рада са предлозима активности које се спроводе у циљу јачања читалачких навика код деце. - Оснаживање полазника за планирање, организацију и извођење радионица путем повезивања теоријског и практичног знања на примерима реализованих радионица, - Едукација полазника о начинима мотивације ученика за читање - Обука полазника за радионичарски рад у дигиталном окружењу.
- Полазници увиђају значај читања на свим узрастима код деце - Полазници знају да примене различите моделе наставе у циљу јачања читалачких навика - Полазници су оснажени за лакше и успешније решавање проблемских ситуација у настави са децом - Полазници поседују вештине за примену ИКТ-а у настави - Полазници имају вештину за реализацију радионице за ученике - Увиђају значај примене радионичарског рада у пракси - Знају да примена радионичарског рада доводи до побољшања постигнућа ученика и јачање компетенција за читање као дела целоживотног учења. - Знају начине мотивације ученика за унапређење читања. - Унапређење вештина за радионичарски радом са децому дигиталном окружењу.
- 1. недеља
- Читање и књижевност за децу
- 2. недеља
- Модели наставе који су погодни за развијање читалачких навика
- 3. недеља
- Употреба аудио/видео књига са циљем јачања читалачких навика
- 4. недеља
- Проблеми у образовно-васпитној пракси
- Пауза
- Примери имплементације књига у радионицама
- Пуза
- Бајке у радионицама
- Пауза
- Евалуација обуке и дискусија
30
недеља:
4
бодова:
29
1500 динара по учеснику плус путни трошкови за реализаторе
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Биљана Вукашиновић, Бојана Лаловић-Милановић | 20 | 3.99 | |
2 | Биљана Вукашиновић, Бојана Лаловић-Милановић | 20 | 3.94 | |
3 | Биљана Вукашиновић, Бојана Лаловић-Милановић | 21 | 3.98 | |
4 | Биљана Вукашиновић, Бојана Лаловић-Милановић, Мирјана Радовановић Пејовић | 29 | 3.87 |
Укупно учесника: 90 | Просечна оцена: 3.95