Проблеми у понашању ученика у школском окружењу
Каталошки број програма: 139
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
Маша Ђуришић, Доктор дефектолошких наука, Висока школа социјалног рада; Марко Батур, мастер, ШОСО „Јелена Варјашки“- Вршац
Маша Ђуришић, Доктор дефектолошких наука, Висока школа социјалног рада; Марко Батур, мастер, ШОСО „Јелена Варјашки“- Вршац; Саша Степановић, Доктор наука, Висока школа социјалног рада; Санела Драча, Мастер учитељ, Основна школа „Бора Станковић “
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Усвајање и унапређење знања и вештина о проблемима у понашању ученика, специфичним образовним и васпитним потребама ових ученика и ефективним превентивним приступима уз истицање њиховог значаја.
Програмом обуке унапредила би се знања и вештине: - о карактеристикама проблема у понашања ученика; - правовременом препознавању проблема у понашања ученика; - о факторима који утичу на настанак и развој проблема понашања; - о специфичним образовним и васпитним потребама ученика са проблемима у понашању; - о ефективним превентивним приступима у школском окружењу; - о значају сарадње са породицом, здравственим и социјалним установама (прављење мреже) у циљу превенције проблема у понашању ученика.
По завршетку обуке очекује се да су учесници: - унапредили знања и вештине о карактеристикама проблемима у понашању ученика; - схватили значај правовременог препознавања проблема у понашања ученика - стекли знање о специфичним образовним и васпитним потребама ученика са проблемима у понашању; - упознати са превентивним активностима проблема у понашању у школском окружењу и - oспособљени за имплементацију стеченог знања у васпитном раду са ученицима.
- 1. дан
- Уводни део
- Проблеми у понашању: карактеристике и развојне фазе
- Идентификација ученика са проблемима у понашању и њен значај
- Специфичне образовне и васпитне потребе ученика са проблемима у понашању
- Ефикасни превентивни приступи у школском окружењу
- Извођење закључака и евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Блаце, ОШ "Стојан Новаковић" | Маша Ђуришић, Марко Батур | 30 | 3.99 |
2 | Банатски Карловац, ОШ "Душан Јерковић" | Маша Ђуришић, Марко Батур | 25 | 3.94 |
3 | Тител, Средња техничка школа "Милева Марић" | Маша Ђуришић, Марко Батур | 25 | 3.99 |
4 | Алексиначки Рудник, ОШ "Јован Јовановић Змај" | Маша Ђуришић, Марко Батур | 28 | 3.97 |
5 | Сремска Каменица, ОШ "Јован Јовановић Змај" | Маша Ђуришић, Саша Степановић | 24 | 3.95 |
6 | Панчево, СОШО "Мара Мандић" | Маша Ђуришић, Марко Батур | 30 | 3.98 |
Укупно учесника: 162 | Просечна оцена: 3.97