Лепота живота је у контакту са собом и другима - саосећајна, ненасилна комуникација
Каталошки број програма: 95
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 0113348384, 0641110074
Марина Остојић, мастер,
Живка Комленац, , Предшколска установа „Јелица Станивуковић Шиља“ Шид; Марина Остојић, мастер,
васпитни рад
наставник разредне наставе - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача у непосредном раду са децом;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Јачање васпитне улоге установе/школе у правцу развоја интеркултуралног образовања, формирања вредносних ставова неопходних за живот и рад у савременом друштву
Унапређивање компетенција професионалаца за подршку развоју личности, социјалног сазнања, самопоуздања и развоју компетенција деце,ученика, кроз примену модела саосећајне, ненасилне комуникације
Унапређивање компетенција професионалаца за: - разумевање сопствене улоге за подршку развоју личности и саосећајне комуникације, самопоуздања,аутономије, идентитета деце,ученика -разумевање подршке развоју компетенција за лични развој деце,ученика -превођење поступака, порука које се шаљу и примају на језик осећања и потреба у свакодневној комуникацији -оснаживање деце,ученика да развију вештине: саосећајне ненасилне комуникације–изражавање својих и уважавање осећања, потреба, ставова и мишљења других; саосећајно слушање; развој самосвести,самопоштовања, уважавања других, - креирање педагошких ситуација за примену модела саосећајне, ненасилне комуникације у раду са децом,ученицима
Учесници: -разумеју улогу и значај развоја компетенција за:комуникацију,сарадњу, одговорно учешће у демократском друштву,за лични и професионални развој ученика -разумеју модел саосећајне ненасилне комуникације и емпатије кроз изражавање својих и уважавање осећања,потреба,ставова и мишљења других;саосећајно слушање и значај примене у раду са ученицима -разумеју различите начине примања и слушања порука и превођење на језик осећања и потреба и примењују их у раду са децом,ученицима - у сарадњи са колегама креирају педагошке ситуације којима развијају вештине саосећајне,ненасилне комуникације деце,ученика,у складу са исходима учења и компетенцијама и примењују их у свакодневној пракси -унапређују квалитет комуникације актера школе
- 1. дан
- Контакт са собом и другима - ненасилна, саосећајна комуникација и развој компетенција
- Саосећајно слушање кроз повезивање осећања и потреба - начини слушања порука
- Ненасилна, саосећајна комуникација на делу
- Како развијати емпатију код деце,ученика - контакт са собом и другима
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 2.500,00 динара, минималан број у групи је 20 полазника. За групу од 30 полазника цена је 55.000,00 динара. У цену је урачунат радно-потрошни материјал, надокнада реализаторима и њихови путни трошкови до укупно пређених 500 км. За веће удаљености и евентуалне потребе смештаја реализатора накнадно се утврђује додатни износ настао као трошак у конкретном случају.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Вртић "Панда", Јужни булевар 83, Београд | Живка Комленац, Марина Остојић | 20 | 3.99 |
Укупно учесника: 20 | Просечна оцена: 3.99