Пројектним учењем до функционалних знања ученика
Каталошки број програма: 702
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Зорица Сорак, Проф.југ.књиж и срп.јез, маст.обр.полит., ОШ „Станислав Сремчевић“ Крагујевац
Владимир Средојевић, Професор српског језика и књижевности, Центар за образовање Крагујевац; Зорица Сорак, Проф.југ.књиж и срп.јез, маст.обр.полит., ОШ „Станислав Сремчевић“ Крагујевац; Милован Павловић, мастер учитељ, диполомирани педагог, Основна школа „Свети Сава“ Косовска Митровица
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за руковођење образовно- васпитним процесом у школи
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Унапређивање квалитета наставе развојем функционалних знања ученика путем пројектног учења
- Упознавање учеснике са појмовима критичко, аналитичко и диврегентно мишљење и појмом пројектно учење - Оснаживање учесника за успешно планирање и реализацију активности које подстичу критичко, аналитичко и дивергентно мишење и пројектно учење - Оснажити учеснике да у онлајн настави примењују пројектно учење - Мотивисање учесника да самовреднују свој рад доказивањем остварености индикатора стандарда квалитета који се односе на развој критичког, аналитичког и дивергентног мишљења и пројектног учења
- Учесници знају карактеристике критичког, аналитичког и дивергентном мишења и пројектног учења - Учесници планирају и реализају активности за подстицање критичког, аналитичког и дивергентног мишења - Учесници примењују пројектно учење у онлајн настави - Учесници уочавају везу пројектног учења и стандарда квалитета рада установе
- 1. дан
- Уводни део програма
- Пројектно учење – иновативни приступ настави
- Пауза
- Планирање и реализација пројектног учења
- Пауза
- Интерактивни дигитални алати у пројектном учењу
- Пауза
- Пројектно учење и стандарди квалитета рада установе
- Закључци и елалуација
30
дана:
1
бодова:
8
45.000,00 РСД + путни трошкови.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "5. октобар", Гора, Крушево | Зорица Сорак, Милован Павловић | 27 | 3.97 |
2 | Регионални центар Ниш | Владимир Средојевић, Зорица Сорак | 23 | 3.92 |
3 | Медицинска школа са домом ученика "Сестре Нинковић" Крагујевац | Владимир Средојевић, Зорица Сорак | 25 | 3.93 |
4 | ОШ "Свети Сава" Косовска Митровица | Зорица Сорак, Милован Павловић | 25 | 3.96 |
5 | ОШ "Јован Цвијић" Зубин Поток | Зорица Сорак, Милован Павловић | 29 | 3.92 |
Укупно учесника: 129 | Просечна оцена: 3.94