Напредне могућности програма за табеларна прорачунавања у циљу ефикасније наставе и образовног процеса
Каталошки број програма: 374
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Емил Хофгезанг, __________________________, Економско-трговинска школа Кикинда; Сања Рацков, Мастер, ОШ "Др Бошко Вребалов" Меленци; Тања Радованов, Мастер, Економско-трговинска школа Кикинда
Емил Хофгезанг, __________________________, Економско-трговинска школа Кикинда; Сања Рацков, Мастер, ОШ "Др Бошко Вребалов" Меленци; Тања Радованов, Мастер, Економско-трговинска школа Кикинда
информатика
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције наставника за поучавање и учење;
медицинска сестра – васпитач - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у дому ученика - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Обучавање полазника да науче да обрађују, анализирају и графички представљају и користе податке за потребе наставе, школских тимова, одељења и уопштено за све друге школске потребе из различитих извора
Полазници ће научити да: - преузму табеле из електронског дневника, Гугл учионице, ЈИСП-а - податке конфигуришу према одговарајућем типу - уведу податке у Пауер квери алат - генеришу нове табеле - графички представе новодобијене податке - креирају одговарајуће извешаје
Полазници ће знати да помоћу напредних функција програма за табеларна прорачунавања: - преузму табеле из електронског дневника, Гугл учионице, јиспа - податке конфигуришу према одговарајућем типу - уведу податке у Пауер квери алат - генеришу нове табеле - графички представе новодобијене податке - креирају одговарајуће извешаје Полазници ће умети да користе функцију Пауер квери у реалном окружењу. Користиће напредне функције изведених табела, сценарија.
- 1. дан
- Уводна радионица
- Генерисање табеле из електронског дневника, Гугл учионице, ЈИСП-а
- Пауза
- Коришћење Пауер квери алата
- Пауза за ручак
- Генерисање нових табела, графичко представљање нових података, креирање одговарајућих извештаја
- Пауза
- Практичан самосталан рад - Обрада података за задати тим
20
дана:
1
бодова:
8
45.000,00 РСД + путни трошкови.