Пројектно учење – разумевање проблема
Каталошки број програма: 707
Не
Школски центар за савремено образовање, Пожешка 60, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578838
Ивана Томовић, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578865
Татјана Илић , наставник српског језика, ОШ Васа Пелагић Лесковац, ОШ Вук Караџић Лесковац; Зоран Илић, Дипломирани професор разредне наставе, ОШ ”Светозар Марковић”; Душан Благојевић, дипломирани филолог за књижевност и српс, Гимназија у Лебану, Медицинска школа у Лесковцу; Жељко Тешић, мастер, ОШ „Лазар Саватићˮ
Татјана Илић , наставник српског језика, ОШ Васа Пелагић Лесковац, ОШ Вук Караџић Лесковац; Зоран Илић, Дипломирани професор разредне наставе, ОШ ”Светозар Марковић”; Душан Благојевић, дипломирани филолог за књижевност и српс, Гимназија у Лебану, Медицинска школа у Лесковцу; Жељко Тешић, мастер, ОШ „Лазар Саватићˮ
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Оспособљавање наставника за планирање и примену пројектног учења.
• оснаживање учесника ка проблемском приступу темама и садржајима; • јачање истраживачког, креативног и сазнајног духа учесника кроз самостални и групни рад; • креирање, унапређивање знања и вештина везaних за пројектно учење.
Учесници ће бити у стању да: • уоче значај пројектног учења за развој логичког мишљења и истраживачких способности ученика; • уоче везу између пројектног учења и развоја креативности; • примењују пројектну методу у организацији наставног рада; • унапреде своје стваралачке компетенције; • правилно манипулишу информацијама у циљу разумевања проблема
- 1. дан
- ШТА ЈЕ ПРОЈЕКТНО УЧЕЊЕ – пројектна метода
- Пауза
- МОДЕЛИ/ПРИМЕРИ ПРОЈЕКТНОГ УЧЕЊА
- Пауза
- КРЕИРАЊЕ ПРОДУКТА
- Пауза
- ЕВАЛУАЦИЈА – ПРОБЛЕМИ КОЈИ СЕ МОГУ ЈАВИТИ У ПРОЈЕКТНОМ УЧЕЊУ
30
дана:
1
бодова:
8
1 500,00 динара по учеснику.