Развој виших нивоа мишљења кроз проблемску наставу
Каталошки број програма: 719
Не
Институт за модерно образовање, Масарикова 5, office@institut.edu.rs, 0114011260
Валентин Кулето, office@institut.edu.rs, 0114011260, 11111111
Иван Анић, Доктор методике наставе математике, Висока школа струковнихи студија за ИТ-ИТС; Радоје Кошанин, димпломирани математичар, ОШ "Вожд Карађорђе", Ниш
Александра Росић, предавач, ИТС; Иван Анић, Доктор методике наставе математике, Висока школа струковнихи студија за ИТ-ИТС; Радоје Кошанин, димпломирани математичар, ОШ "Вожд Карађорђе", Ниш
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Развој компетенција наставника за организовање проблемски оријентисане наставе са акцентом на развоју критичког мишљења, креативности, дигиталне писмености и тимског рада ученика.
Оспособљавање наставника да коришћењем дигиталних ресурса на глобалној мрежи осмисле проблемске ситуације за ученике кроз које се развијају виши нивои мишљења (критичко и креативно мишљење, вредновање и анализа података, комплексно решавање проблема, доношење одлука), глобална компетенција и тимски рад. Развој наставничких компетенција за давање квалитетне информације ученика о развоју њиховог тимског рада, вештинама решавања проблема и напретку у развоју виших нивоа мишљења.
Након одржане обуке учесници ће бити оспособљени да: Организују час(ове) проблемске наставе кроз коју ће ученици развијати вештине комплексног решавања проблема, као и више нивое мишљења и оснажити се у тимском раду. Вреднују и дају повратне информације ученицима о учешћу у тимском раду и напредовању у развоју вештина комплексног решавања проблема, као и развоју виших нивоа мишљења.
- 1. дан
- Значај проблемски оријентисане наставе и примери добре праксе
- Пауза
- Тимско решавање проблема
- Пауза
- Давање повратне информације о тимском раду
- Пауза
- Припрема часа проблемске наставе
30
дана:
1
бодова:
8
3000 динара. У цену су укључени сви порези и доприноси, изнајмљивање простора и додатне опреме, путни трошкови и хонорари реализатора, материјали за учеснике, као и ручак и освежење за учеснике.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Institut za moderno obrazovanje, Masarikova 5/3, Beograd | Александра Росић, Иван Анић | 12 | 3.99 |
2 | Hotel "Grand" Krupanj | Александра Росић, Иван Анић | 16 | 0 |
3 | Institut za moderno obrazovanje, Masarikova 5/3, Beograd | Иван Анић | 9 | 3.99 |
Укупно учесника: 37 | Просечна оцена: 2.66