Унапређење квалитета активности каријерног вођења кроз ефикасно планирање рада тима за каријерно вођење и саветовање / професионалну оријентацију
Каталошки број програма: 195
Не
Фондација Темпус, Жабљачка 12, info@tempus.ac.rs, 0113342430
Милена Мирић, info@tempus.ac.rs, 0113342430, 0113342430
Ивана Вулић Шимшић, Дипломирани мастер психолог, Фондација Темпус – Euroguidance центар; Рамона Станојевић, Мастер, Фондација Темпус; Ружица Маџаревић, Дипломирани мастер психолог, Euroguidance центар, Фондација Темпус; Тамара Костић, мастер, Фондација Темпус; Марко Банковић, професор енглеског језика и књижевности, Фондација Темпус; Софија Петровић Ђемиџић, Мастер професор језика и књижевности, Фондација Темпус – Europass центар
Ивана Вулић Шимшић, Дипломирани мастер психолог, Фондација Темпус – Euroguidance центар; Рамона Станојевић, Мастер, Фондација Темпус; Ружица Маџаревић, Дипломирани мастер психолог, Euroguidance центар, Фондација Темпус; Тамара Костић, мастер, Фондација Темпус
васпитни рад
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима;
директор/помоћник директора - компетенције директора за планирање, организовање и контролa рада установе;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Унапређење планирања и реализације активности каријерног вођења и саветовања (КВиС) односно професионалне оријентације (ПО), првенствено кроз унапређење рада тимова за КВиС/ПО у складу са стандардима програма у оквиру стандарда услуга КВиС.
Утврђивање и примена знања о појмовима: каријера, вештине управљања каријером (ВУК) и активности и услуге каријерног вођења и саветовања Препознавање значаја тима за КВиС/ПО и улоге наставника и стручних сарадника у активностима тима Упознавање са елементима процеса организације рада тима за КВиС/ПО и то: o дефинисање циљева и одређивање исхода, o процена остварљивости циљева у односу на капацитете установе у текућој школској години, o осмишљавање задатака и активности тима, o одређивање динамике, реализатора, сарадника и потребних ресурса за реализовање планираних активности, o планирање евалуације и начина превазилажења баријера у раду. Развој и унапређење плана активности тима за КВиС/ПО за текућу школску годину.
- Полазници увиђају значај активности КВиС/ПО за развој вештина управљања каријером код ученика - Полазници идентификују своју улогу у активностима тима за КВиС/ПО и препознају след корака у планирању и реализацији сопствених и/или активности тима - Полазници умеју да: o дефинишу циљеве и исходе КВиС активности, o процене сопствене и капацитете установа за реализовање активности КВиС/ПО, o одреде реалистичну динамику реализације, o осмисле циљане задатке и активности, o препознају потенцијалне баријере и осмисле начине за њихово превазилажење - Полазници познају начине остваривања сарадње и мотивисања колега, родитеља, партнера да се укључе у активности КВиС/ПО
- 1. дан
- Увод – одређење кључних појмова у области КВиС
- Пауза
- Елементи процеса планирања КВиС активности
- Пауза за послужење
- Унапређење планирања активности КВиС/ПО – одређивање приоритетних области за развој тима
- Унапређење планирања активности КВиС/ПО - осмишљавање модела решења
- Пауза
- Завршна активност - Дефинисање личног акционог плана за унапређење планирања активности КВиС/ПО
30
дана:
1
бодова:
8
Учешће је бесплатно.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Фондација Темпус, Жабљачка 12, Београд | Ивана Вулић Шимшић, Рамона Станојевић | 13 | 3.98 |
2 | Гимназија Смедерево, Улица слободе бр. 3, Смедерево | Ивана Вулић Шимшић, Рамона Станојевић | 10 | 3.8 |
3 | ОШ "13. октобар”, Ул. Алексе Шантића бб, Ћуприја | Ивана Вулић Шимшић, Рамона Станојевић | 22 | 3.89 |
4 | Фондација Темпус, Жабљачка 12, Београд | Ивана Вулић Шимшић, Рамона Станојевић | 13 | 3.81 |
5 | Средња стручна школа Крагујевац, ул. Косовска 8, Крагујевац | Ивана Вулић Шимшић, Рамона Станојевић | 24 | 3.87 |
Укупно учесника: 82 | Просечна оцена: 3.87